Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@07:45:08 GMT

بارش برف در اکثر محورهای همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۵۱۶

بارش برف در اکثر محورهای همدان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از بارش برف در اکثر محورهای همدان خبر داد و گفت: مه‌گرفتگی نیز در برخی محورها گزارش می‌شود.

بابک گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در همدان آغاز شده است هم اکنون در همه محورهای استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام راه‌های استان باز است ادامه داد: تردد در تمام محورها به صورت عادی و روان اما با رعایت کامل مسائل ایمنی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با اشاره به اینکه شاهد مه‌گرفتگی غلیظ در محورهای بهار _ سنندج و بهار _ اسدآباد هستیم افزود: مه‌گرفتگی مقطعی نیز در محورهای همدان _ رزن و سوباشی _ بیجار گزارش می‌شود.

 انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بارندگی مه گرفتگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی صبح سه شنبه در پایش محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه در اکثر جاده‌ها شاهد وقوع بارش باران هستیم، ابراز داشت: با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی از رانندگان تقاضا داریم احتیاط کنند.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران در محورهای مواصلاتی امکان لغزندگی خودرو وجود دارد، افزود: وجود سرعت زیاد، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی در چنین شرایطی کنترل خودرو را سخت و غیر ممکن می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگی در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید از سلامت ترمز، برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: در برخی محورهای کوهستانی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم که باید رانندگان در این جاده‌ها با توجه به عدم دید کافی احتیاط بیشتری به خرج داده و از هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

کد خبر 6098921

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران