Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر اهمیت مسابقات جام بین‌المللی فجر گفت: این مسابقات از امتیاز ویژه‌ای برای کسب سهمیه المپیک توکیو برخوردار بوده و میزبانی گیلان، گامی بلند در مسیر صعود ورزشکاران کشورمان به المپیک است.

مریم بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به میزبانی گیلان در رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر اظهار کرد: این رقابت‌ها در آستانه بازی‌های المپیک توکیو دارای امتیاز بالایی بوده و ورزشکاران با تمام قوا در این جام حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعامل مسؤولین استانی و کشوری برای میزبانی بی‌نقص جام فجر ضروری است، افزود: جام بین‌المللی فجر از اعتبار بالایی برخوردار بوده و پس از ۲۸ سال در گیلان برگزار می‌شود؛ زیرساخت‌های لازم برای برگزاری سطح بالای این مسابقات نیاز به اعتبار ویژه استانی و ملی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه جام فجر در سال ۲۰۲۰ باعث معرفی هر چه بیشتر رشت به مردم اقصی نقاط جهان می‌شود، گفت: اثرات اقتصادی این مسابقات بر اقتصاد خرد و کلان استان، ارتقای سطح ورزشی ورزشکاران کشورمان، معرفی جاذبه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان و گسیل گردشگران داخلی و خارجی به شهر رشت از مزایایی میزبانی شهر رشت در جام بین‌المللی فجر با برند «#Rasht2020» است.

بخشی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی خبرهای جام بین‌المللی وزنه‌برداری نامجو خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادهای نشست هماهنگی برگزاری جام فجر، اهدای تندیس «فوک کاسپین» به نفرات برتر این جام بوده است.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جام بین‌المللی فجر به مدت پنج روز به میزبانی شهر رشت برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها از دوازدهم تا شانزدهم بهمن‌ماه با حضور برترین وزنه‌برداران جهان در راستای کسب سهمیه المپیک توکیو برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر اعتبار فراملی جام فجر به ورزش گیلان تصریح کرد: مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی است که در رقابت‌های المپیک موفق به کسب مدال شده است و دو نشان نقره و برنز این ورزشکار در رشته وزنه‌برداری به دست آمد.

به گزارش فارس، مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر گرامیداشت پهلوان محمود نامجو از تاریخ دوازدهم تا شانزدهم بهمن‌ماه در سالن شش‌هزارنفری شهدای رشت با حضور برترین وزنه‌برداران جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جام فجر جام نامجو وزنه برداری گیلان رشت جام بین المللی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟