Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه استقلال نوشت: «بعد از تلاش‌های گسترده در یک هفته گذشته توسط اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های موثر وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم از طریق مجاری قانونی و طی چک صادر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا (عکس) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- پیرو ترک تیم استقلال توسط استراماچونی و بازگشت به ایتالیا، در اولین اقدام با دعوت ایشان به سفارت ایران در رم و برگزاری جلسه‌ای با معاون سفارت به سرمربی ایتالیایی اطمینان داده شد که برای یافتن راه حل قانونی جهت پرداخت مطالباتش مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

۲- طی روزهای اخیر تلاش‌هایی در جهت پرداخت مطالبات استراماچونی از طریق مکانیسم‌های بانکی انجام شد. در این رابطه با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و همکاری بانک سپه شعبه رم پس از آنکه شماره حساب ایشان به صورت رسمی از جانب وکیل‌شان در عصر روزجمعه اعلام شد، اقدامات لازم جهت فرایند بانکی با توجه به تعطیلات آخر هفته به روز دوشنبه (دیروز) موکول شد.

۳- صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک ( بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک و یا محل سفارت مراجعه نماید.

۴- صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیسم بانکی است.

۵- این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.»

کد خبر 4799548

منبع: مهر

کلیدواژه: آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران ایتالیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال تراکتور گابریل کالدرون فوتسال تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عطااللّه هاشمی، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: انتظار کشاورزان برای اعلام جایزه تحویل گندم چه زمانی به پایان می‌رسد؟

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

کد خبر: 1228966 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!