Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت برنامه ها و عملکرد فرهنگی هنری فعالیت های کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء ینگی امام در شهرستان ساوجبلاغ با حضور تیم کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب اجرای طرح ملی فهما قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، بازدید و نشست مسئول فهمای استان و تیم کارشناسان که با حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساجبلاغ در نخستین روزهای کاری هفته جاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در جریان این بازدید، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نسبت به توصیح و تشریح روند ثبت فعالیت ها در سامانه فهما توضیحاتی را ارائه دادند.

 

کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء در ینگی امام شهرستان ساوجبلاغ یکی از کانون های فرهنگی هنری موفق و اثرگذار به گفته مسئولان، متولیان و اهالی محل در امر اجرای برنامه های اثرگذار فرهنگی هنری مسجد است.

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر اردبیل طرح ملی فهما شیراز فعالیت های مسجدی فهما شهر هشتگرد مدیر کانون فرهنگی هنری مصاحبه کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر

وزیر نیرو با حضور در استان البرز از پروژه‌های این وزارتخانه در استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز با حضور در شهرستان‌های کرج و چهارباغ از پروژه های مهم این استان در شهرستان چهارباغ بازدید کرد.

بازدید از وضعیت روشنایی و زیرساخت های توزیع برق شهرک مسکونی ابریشم در شهرستان چهارباغ اولین مقصد سفر وزیر نیرو بود و با حضور در این شهرستان از نزدیک با مشکلات برقی شهرستان بازدید و در دستورات لازم جهت تسریع این پروژه را صادر کرد.

شهرک ابریشم از محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان بوده و ارتقا زیرساخت های آن مورد توجه ویژه قرار دارد.

بازدید از پروژه پست 400 کیلوولت برق در شهرستان چهارباغ نیز از دیگر پروژه های مهم وزیر در این بازدید بود.

ایجاد این پست سال گذشته در سفر پیشین وزیر نیرو به استان مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردید که بر اساس زمان بندی صورت گرفته این پست تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تامین اعتبار لازم و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

  آخرین مقصد محرابیان وزیر نیرو که استاندار البرز نیز وی را همراهی می کرد، بازدید از پست 400 کیلوولت برق در باغستان کرج است.

احداث این پست نیز سال گذشته بعنوان اولین پست 400 کیلوولت استان البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

بررسی اعتبارات و پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود