Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اورتون در خصوص انتخاب سرمربی جدید بیانیه‌ای رسمی منتشر و به نوعی اعلام کرد هنور با هیچیک از کاندیداها به توافق نرسیده است. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» شب گذشته (دوشنبه) گزارش داد کارلو آنچلوتی، سرمربی اخراجی ناپولی که شب گذشته وارد مرسی‌ساید انگلیسی شد، با باشگاه اورتون به توافق رسیده و این سرمربی ایتالیایی سرمربی بعدی آبی‌پوشان مرسی‌ساید خواهد بود اما این باشگاه انگلیسی بامداد امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرایند انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد و هنوز توافقی با هیچیک از کاندیداها صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه باشگاه اورتون آمده است: «در 11 روزی که مارکو سیلوا از باشگاه جدا شده، هیئت مدیره باشگاه در تلاش برای استخدام سرمربی قطعی جدید است و با تعدادی از کاندیداهای سرمربیگری هم ملاقاتی داشته‌اند. ما می‌توانیم تأیید کنیم که تاکنون هیچ قراردادی به هیچیک از کاندیداها ارائه نکرده‌ایم و هیچ کاندیدای مربیگری هم تصمیم به خروج از روند مذاکرات نگرفته است. در حالی که باشگاه علاقه دارد هرچه سریع‌تر سرمربی قطعی جدید را اعلام کند، مهمترین وظیفه ما این است که بهترین انتصاب صورت بگیرد. در حالی که فرایند انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد، دانکن فرگوسن همچنان به عنوان سرمربی موقت به کارش ادامه خواهد داد و او در بازی چهارشنبه شب با لسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه هدایت تیم را برعهده خواهد داشت».

آرسنال به دنبال استخدام نونو/ اِمری پیشنهاد اورتون را رد کرد

باشگاه اورتون پس از شکست 5 بر 2 این تیم مقابل لیورپول در دربی‌ مرسی‌ساید، اقدام به اخراج مارکو سیلوا از سمت سرمربیگری اورتون کرد و هدایت این تیم را موقت به دانکن فرگوسن سپرد. آبی‌پوشان مرسی‌ساید با سرمربی موقت خود هم در دو بازی اخیر موفق به شکست دادن چلسی با نتیجه 3 بر یک و متوقف ساختن منچستریونایتد در اولدترافورد با نتیجه یک-یک شده‌اند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی کارلو آنچلوتی اورتون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی کارلو آنچلوتی اورتون ناپولی کارلو آنچلوتی اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت که اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا درباره آتش‌بس تلاش برای فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر از جنایت‌هایش است.

«سامی ابوزهری» در اظاهراتی که خبرگزاری رویترز آن را بازتاب داد، افزود که جنبش حماس همچنان در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده درباره آتش‌بس است.

این مقام اردش حماس تأکید کرد که به اذعان هیئت مذاکره کننده اسرائیلی، نتانیاهو کسی است که مانع دستیابی به توافق می شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در چارچوب سفر منطقه‌ای و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در یادداشتی بن گویر و اسموتریچ (وزیران امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی) را به خاطر مخالفت با توافق مبادله اسرا و تهدید به خروج از دولت، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

کد خبر 6094196

دیگر خبرها

  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد