Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون های کمیته ملی المپیک در حالی برگزار می شود که داورزنی معاون سابق وزیر هم در این نشست حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین نشست هم اندیشی کمیسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس و اعضای هیات اجرایی از ساعت 8.30 در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

* محمدرضا داورزنی معاون سابق حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و رضا قراخانلو رئیس سابق آکادمی هم در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداد سلیمی نیز یکی دیگر از حاضرین در این نشست بود.

* در ابتدای نشست طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی را از عملکرد کمیسیون ها ارائه کرد.

* نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گزارشی را در خصوص این بازیها ارائه کرد. سجادی در این باره گفت: بازیهای المپیک توکیو از سوم مرداد آغاز می شود و 5 رشته جدید به برنامه بازیها اضافه شده است. 11 هزار و 90 ورزشکار در این بازیها حضور دارند. 1058 مدال در این مسابقات توزیع خواهد شد.

* سجادی در صحبت های خود اعلام کرد ثبت نام اولیه از رشته های شرکت کننده صورت گرفته و ثبت نام دوم در خصوص اعلام اسامی در حال پیگیری است.

* به گفته سرپرست کاروان، چهارمین کارگاه ویژه بازیهای المپیک با حضور مربیان و سرپرستان هفته آینده برگزار می شود. قرار است از سال بعد 3 کارگاه هم برای ورزشکاران اعزامی انجام شود.

* سجادی با اشاره به 29 سهمیه المپیک گفت: با توجه به فرصت باقی مانده سهمیه ها بیشتر خواهد شد.

* صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست گفت: گوشه نشینی مدیران و نخبه ها کار درستی نیست. مدیران بزرگ به دنبال انسان های بزرگ هستند و اگر در کشور با بحران مدیریت روبه رو هستیم، به خاطر استفاده از مدیران کوچک است.

وی افزود: روسای فدراسیون ها کارگزاران ورزش هستند و باید از آنها هم تقدیر شود. اعضای هیات اجرایی هم دلسوز و سختکوش به ما کمک می کنند که باید از آنها هم تشکر شود. قهرمانان هم در جمع حضور دارند و ترکیبی از دو نسل را می بینیم.

* رئیس کمیته ملی المپیک همچنین به انتخاب مهدی علی نژاد به عنوان معاونت جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: به علی نژاد هم تبریک می گویم باور دارم با انگیزه حداکثری که دارد می تواند من منشا تحول در معاونت حرفه ای شود.

* صالحی امیری در ادامه به معنویات در حوزه ورزش نیر اشاره کرد و گفت: ورزش قهرمانی فقط سکه و سکو نیست باید به موضوعات معنوی و فرهنگی هم توجه شود. بهداد سلیمی کام ملت را با مدال هایش شیرین کرد اما زمانی ماندگار است که از او نام نیک بماند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک داورزنی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد