Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه تلکام امسال که وارد بیستمین سالگرد خود می‌شود، قرار بود چند ماه قبل برگزار شود اما به دلایلی این اتفاق به تعویق افتاد تا در نهایت از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه این رویداد بزرگ در صنعت مخابرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که قرار بود این نمایشگاه را افتتاح کند، به همراه رییس جمهوری برای شرکت در اجلاس راهی مالزی شد و افتتاح این نمایشگاه با حضور رییس مرکز ملی فضای مجازی صبح امروز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالحسن فیروزآبادی ضمن بازدید از غرفه‌های صنعت مخابرات که در سالن‌های ۳۷ و ۳۸ مستقر شده‌اند، با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت و از تجهیزاتی که در این نمایشگاه به نمایش در آمده بود بازدید کرد.

برچسب‌ها نمایشگاه بین‌المللی تهران سندیکای صنعت مخابرات سید ابوالحسن فیروز آبادی مالزی ستار هاشمی محمد جواد آذری جهرمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران سندیکای صنعت مخابرات مالزی محمد جواد آذری جهرمی نمایشگاه بین المللی تهران سندیکای صنعت مخابرات مالزی محمد جواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.
علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.
وی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر