Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:41:19 GMT

کهگیلویه و بویراحمد آب شُرب پایدار ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۳۶۱۸

کهگیلویه و بویراحمد آب شُرب پایدار ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن ۸ درصد آب‌های سطحی کشور اما شهرها و روستاهای آن آب پایدار ندارند. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، احد جمالی در مانور آموزشی _ تمرینی شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق منطقه جنوب مرکزی کشور در سالن شماره یک استانداری نبود آب شُرب پایدار را یکی از مشکلات کنونی حوزه آب در استان دانست و اطهارداشت: با وجود داشتن منابع آبی مناسب متاسفانه اکنون این مشکل نگران کننده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی با بیان اینکه راهی جز اجرای برنامه های پدافندی برای آینده نداریم، خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌ها بایستی تمامی تمهیدات پدافتدی اندیشیده شود و شرایطی ایجاد شود که با بهره گیری از نخبگان، کشور به‌سمت و سوی عقلانیت پیش برود.

وی تاکید کرد: حدود 40 هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که با انجام کارهای پژوهشی می‌توانند موفقیت‌های فراوانی برای اقتصاد کشور به ارمغان بیاورند.

جمالی راه نجات کشور از وضعیت کنونی اقتصادی را انجام کارهای پژوهشی عنوان کرد و افزود: دانش بنیان شدن اقتصاد در دنیا یک امر اجتناب ناپذیر بوده و ایران برای توفیق در آینده راهی جز متوسل شدن به پژوهش ندارد.

واکنش رئیس مجمع نمایندگان کردستان به تغییر در طعم و بوی آب شرب سنندجی‌ها + فیلم‌سرگردانی مردم سنندج برای تأمین آب شرب / شرکت آب و فاضلاب شهری نظاره‌گر است ‌+ فیلم13 روستای قم هنوز آب شرب ندارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  افزود: مدیران ما بایستی اندیشمندانه و عقلانی با وضعیت موجود برخورد کنند و اگر احساسی برخورد نشود رفاهیات مردم کشور ما می‌تواند چهار یا پنج برابر رفاهیات مردم دنیا باشد.

جمالی با تشریح برخی از ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران در دنیا، خاطرنشان کرد: ایران به‌دلیل داشتن ظرفیت‌های متعدد آن همواره طمع دشمنان خود بوده و مردم ایران بدلیل داشتن بهره‌های هوشی فراوان هم اکنون اغلب وابستگی‌های گذشته را کنار گذاشته است.

‌وی با تاکید براینکه تاریخ ایران همواره دارای فراز و نشیب‌های فراوانی بوده است، خاطرنشان کرد: ما زمانی در جنگ مستقیم با دشمنان خود بوده‌ایم اما اکنون دشمن با تمام توان اقتصاد ما را هدف قرار داده و استکبار جهانی و دشمنان ما در هیچ زمانی از ضربه زدن به ما کوتاهی نکرده‌اند.

جمالی با اشاره د به خسارات وارده ناشی از سیل امسال در برخی شهرهای کشور ، بیان کرد: متاسفانه شهرداری‌های ما اقدام به صدور برخی مجوزها می‌کنند که غیرقانونی است و نباید این مجوزها داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حادثه سیل شیراز هم اشاره کرد و گفت: در خسارت دروازه قرآن شیراز هم خطای انسانی مشهود بود و آن خطا سبب آن میزان خسارت جانی و مالی شد.

جمالی با اظهار تاسف از اینکه برخی از مدیران ما از نخبگان فراری هستند، ادامه داد: مقابله با نخبگان یعنی شکست تمامی برنامه‌های توسعه‌ای و متاسفانه برخی از مدیران به دلیل داشتن مدیریت‌های سنتی از حضور نخبگان بهره نمی‌برند.

وی با بیان اینکه هشت درصد آب کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد است، یادآورشد: این درحالی است که مساحت جغرافیایی استان کمتر از یک درصد کشور است.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)