Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@23:38:13 GMT

مزدک میرزایی؛ انتخاب غلط اندر غلط

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۲۹۷

مزدک میرزایی؛ انتخاب غلط اندر غلط

همشهری آنلاین- بهروز رسایلی: پنج ماه بعد از خروج غیرمنتظره مزدک میرزایی از ایران و پیوستن آقای گزارشگر به یک شبکه ماهواره‌ای، حالا دو قسمت از برنامه ورزشی اجرا شده توسط او در آن سوی آب‌ها روی آنتن رفته است؛ برنامه‌ای که خیلی زود ثابت می‌کند چیز دندانگیری برای مخاطب ندارد. تا اینجای کار آنچه از برنامه میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال دیده شده، صرفا مرور اخبار فوتبال ایران و بررسی اجمالی مسابقات لیگ برتر بوده؛ اتفاقی که بدون مهاجرت پرسروصدای مزدک هم در این شبکه و حتی برخی دیگر از کانال‌های ماهواره‌ای در جریان بود و حضور میرزایی، چیز تاره و خاصی به آن اضافه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر یک واقعیت غیرقابل انکار در مورد مزدک این است که او در همه سال‌های فعالیتش در ایران صرفا یک «گزارشگر» موفق و توانا بوده، وگرنه در فاز تولید و اجرا کار خاصی از وی ساخته نیست. حتی به خاطر داریم وقتی به خاطر اعزام عادل فردوسی‌پور به مسابقات المپیک اجرای برنامه نود برای دو هفته به میرزایی سپرده شد، او چطور به شکلی ملالت‌بار برنامه را اداره کرد و نهایتا خودش هم ناچار به اعتراف در این مورد شد. با این اوصاف طبیعی است که او نمی‌تواند معجزه خاصی برای شبکه ماهواره‌ای مورد نظر انجام بدهد.

یک نکته دیگر را هم نباید فراموش کرد؛ اینکه تولید برنامه چالشی مسلما با حضور در داخل فضا مقدور است. یکی از وجوه ممتاز برنامه نود در طول حیات درخشان 20 ساله‌اش همین بود که تقریبا در تمام موارد امکان بازخواست از مقصران را داشت و سوژه‌های پرونده‌اش را روی آنتن زنده سین‌جیم می‌کرد. عادل فردوسی‌پور علاوه بر اینکه مجری توانمندی بود، این فرصت را داشت که حتی بالاترین مقامات ورزشی، اجرایی یا استانی را یک ساعت بعد از نیمه‌شب روی آنتن بیاورد و در مورد وقایع رخ داده از آنها پرس‌وجو کند؛ آیا برنامه مزدک میرزایی یا شوهای مشابه آن هم چنین موقعیتی در اختیار خواهند داشت؟ راستی که چقدر دل‌مان برای برنامه نود تنگ شده است.

آدم‌ها حق دارند در مورد زندگی شخصی‌شان تصمیم بگیرند، اما دوست داشتیم شرایط طوری می‌بود که گزارشگر نجیب و خوبی همچون مزدک میرزایی همچنان به کارش در تلویزیون ایران ادامه می‌داد. کاش مسوولان صداوسیما در مورد امثال او انعطاف بیشتری به خرج می‌دادند و به همین راحتی فرصت‌سوزی اتفاق نمی‌افتاد. جای مزدک اینجاست؛ پشت میکروفن گزارش، نه آنجا در حال انجام کاری که استعداد چندانی هم در آن ندارد.

کد خبر 470785

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب