Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سورنا ستاری در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور و افتتاحیه مشترک بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور، برای آموزش هزینه زیادی شده است و تاکنون چنین هزینه‌ای برای پژوهش صورت نگرفته بود و باید از این فرصت استثنایی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان کنونی همه مردم در مورد شرکت‌های دانش‌بنیان صحبت می‌کنند در صورتی که در ۸ سال پیش فقط مسئولان از این شرکت‌ها نام می‌بردند و جای بسی افتخار است که شاهد فرهنگ دانش‌بنیان در سطح جامعه هستیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: اعتماد مردم به شرکت‌های دانش‌بنیان و این اکوسیستم جدید افزایش یافته است؛ در این شرکت‌ها جوانان زیر ۳۰ سال فعالیت‌های شگرفی انجام می‌دهند و باید به واسطه شرکت‌های دانش‌بنیان با اقتصاد نفتی مبارزه کنیم.

ستاری عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از نتایج و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان است. بیش از ۶ هزار استارتاپ و ۴ هزار و ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان داریم که باید از ظرفیت این مجموعه‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش پیدا کند و جوانان این مرز و بوم پله‌های ترقی را با موفقیت طی کنند.

انتهای پیام/

169 / 336 پژوهش فناوری دانش بنیان تولید محصول سورنا ستاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پژوهش فناوری دانش بنیان تولید محصول سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علمی و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن توجه ویژه به ۲ رکن اقتصاد مردمی و اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: گروهی که باید این فرمان و پرچم را راهبری و هدایت کند، بسیجیان هستند چرا که بسیج معجزه امام راحل و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه اراک جز ۱۰ دانشگاه برتر کشور شناخته شده است، افزود: در حوزه فناوری برای تقویت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت جهادگران به عنوان کلید حل مشکلات کشور بهره گیری کرد.

وی تاکید کرد: در استان مرکزی آب سنگین، به ارزش هر کیلو ۸۰۰ دلار تولید می‌شود در حالی که نفت خام بشکه‌ای ۸۰ تا ۹۰ دلار به فروش می‌رسد، بر این اساس آب سنگین ظرفیت تولیدی ویژه ای در این استان محسوب می‌شود.

مخلص الائمه تاکید کرد: مسائل و مشکلات با کار زیاد حل نمی‌شود بلکه نیازمند اقدام جهادی است که در این راستا تمام ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: بدون تردید ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به مراتب بیش از مشکلات است که می‌توان با تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها بر مسائل و مشکلات غلبه کرد در غیر این صورت نوعی نقص در عملکرد و بروکراسی اداری وجود دارد.

وی اقتصاد نفتی را پاشنه اقتصاد کشور دانست و گفت: پیشرفت علم و فناوری و کلید حل مشکلات کشور و به تبع آن استان، نیازمند دانش‌بنیان کردن تولید است که با توجه به این مهم در کمترین زمان به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند، دست می‌یابیم.

کد خبر 6100541

دیگر خبرها

  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • اختصاص ۴ هزار میلیارد برای اقتصاد دانش بنیان به به ۲۵ استان
  • اردبیل استان برتر کشور در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری