Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:10:37 GMT

رویداد استارتاپی حمل و نقلی شو در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۴۲۲

رویداد استارتاپی حمل و نقلی شو در تهران

رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره اظهار داشت: ۱۰۰ شرکت کننده در این رویداد ایده های کاربردی را برای کمک به حل چالش های حمل و نقل کشور ارائه می کنند.

علی شهابی افزود: در این رویداد ۲۰ مربی و داور حضور خواهند داشت و آموزش های مربوطه را ارئه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  یکی از نقاط وزارت راه و شهرسازی و سازمان های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه حضور دارند و کسب و کارها و ایده ها را مورد بررسی قرار می دهد تا فضای نوآورانه و دانش بنیان در استان ایجاد شود ضمن این که ایده ها مورد استقبال سازمان های حمل و نقلی قرار گرفته است و از آنها بهره مند خواهند کرد.

 رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با بیان این که ایده هایی که در زمینه حمل و نقل بوجود آمده باعث شده است کارها سریع تر از قبل پیش برود و خدمات در اسرع وقت ارائه شود اظهار داشت: باید ایده های برتر کاربردی و تجازی سازی شود که این نیازمند حمایت های دستگاه های مربوطه و پرداختن به توسعه شرکت ها دانش بنیان و استارتاپی هاست.
وی افزود: کارآفرینان در پی اجرای ایده هایی در قالب استارتاپ حمل و نقل درصدد هستند تا برای مشکلات راه حل هایی را اعمال کنند که با در نظر گرفتن زمان در کوتاه مدت ، مقرون به صرفه نیز است.

رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «حمل و نقل هوشمند و پایدار» است بیان داشت: با بهره مندی از ایده ها و کسب و کارها در آینده نزدیک شاهد توسعه حمل و نقل هوشمند خواهیم بود.

وی از فعالیت پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل در کنار این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد نیز تا ۲۶ آذر ماه در مصلی بزرگ امام خمینی در حال برگزاری است.

این استارتاپ ها با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی و انتخاب ایده های برتر از ۲۴ آذر تا پایان امروز ادامه دارد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ وزارت راه و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود