Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:04:13 GMT

سرنوشت استراماچونی در انتظار اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۶۵۹

سرنوشت استراماچونی در انتظار اسکوچیچ

سرمربی کروات و موفق آبادانی ها یک بار دیگر هشدار داد اگر مشکلات و موانع مالی تا چند روز آینده برطرف نشود از این شهر کوچ خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای طلایی برزیلی های ایران در لیگ نوزدهم تحت الشعاع مشکلات عدیده مالی صنعت نفت قرار گرفته است تا جایی که دراگان اسکوچیچ مربی موفق این تیم در ادامه گله های خود به خاطر بی توجهی مسئولان به حل مشکلات مالی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بار دیگر نسبت به ترک این شهر و صنعت نفت هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکوچیچ در این پست اینستاگرامی نوشت:« اگر از طرف کسی به کادر فنی و بازیکنان تیمم پولی داده نشود تیم را ترک خواهم کرد. همین! واقعا خسته هستم و دیگر نمی توانم کار کنم». مربی کروات که در بازگشت دوباره به خوزستان نتایج فوق العاده ای با برزیلی ها کسب کرد، حالا در روزهایی که طرفداران دو آتشه صنعت نفت امیدوار به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ هستند، با این وضعیت روبرو شده است.


باشگاه صنعت نفت از ابتدای لیگ نوزدهم تا کنون پرداختی 15 تا 18 درصدی به کادر فنی و بازیکنان داشته است، رقمی که چندان به حل مشکلات مالی اعضای این تیم کمک نکرده و اسکوچیچ که خود نیز مطالبات زیادی از باشگاه دارد از مدت ها قبل در پی فسخ قرارداد و جدایی از باشگاه آبادانی است. دراگان اسکوچیچ هفته قبل در نشست خبری بعد از برد مقابل ماشین سازی هم صراحتا از ترک آبادان و بی توجهی مسئولان به مشکلات صحبت کرد تا شرایطش بی شباهت با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال نباشد.

استقلال تهران دراگان اسکوچیچ (سرمربی) آندره آ استراماچونی (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دراگان اسکوچیچ سرمربی آندره آ استراماچونی سرمربی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سواری ظهر چهارشنبه در اختتامیه رویداد استارتاپی روش‌های مدیریت مصرف آب در صنایع نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده دریافت ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های مختلف است و آنهایی که قابلیت پرورش و ارتقا دارد را حمایت می‌کند و در اختیار صنعت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند، تصریح کرد: در بخش ارتقای تکنولوژی صنایع از حضور دانشگاهیان استقبال می‌کنیم و هم‌اکنون نیز در بخش مدیریت بهینه و همچنین تکنولوژی و صادرات پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم چراکه ارتقای فناوری یکی از اولویت‌های صنایع به‌شمار می‌رود و باید در جهت رشد و توسعه بازار صنایع قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با تاکید بر اهمیت بهینه‌سازی و مدیریت مصرف منابع گفت: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی ایجاد شده نیاز به توسعه دارد و به همین علت در بخش تأمین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب و برق مشکل داریم. یکی از راهکارهای حل این مشکل، افزایش تأمین منابع و راهکار مهم دیگر، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف است.

وی کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت را ضروری دانست و ادامه داد: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مثل قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و در حوزه اقتصاد هم با همین رویکرد می‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.

سواری معتقد است که نفوذ علم در همه زمینه‌ها کارآمدی و اثربخشی دارد و هرچه به سمت جلو پیش می‌رویم، نیازها بیشتر می‌شود، امید است به واسطه حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاه، مشکلات صنعت حل بشوند.

وی ادامه داد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، حتی یک شهرک صنعتی منسجم در استان اصفهان وجود نداشت و اگر کسی قصد ایجاد واحد صنعتی را داشت و به دولت و حاکمیت وصل نبود، باید مشکلات و سختی‌های فراوان را تحمل می‌کرد اما امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط در استان اصفهان بیش از ۱۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی استقرار دارد که بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی را تحت پوشش خود قرار دادند.

کد خبر 6087794

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی