Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام با ویژگی‌های جدید خود کاربران این شبکه اجتماعی را پیش از ارسال پیام‌های توهین‌آمیز شرمنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف ایجاد فضایی امن و دور از هرگونه آزار روانی در نرم‌افزار خود، ویژگی جالب و کاربردی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این پس همه کاربران پیش از ارسال پستی جدیدی در اینستاگرام نسبت به کیفیت محتوای متن زیر عکس یا فیلم (کپشن) تذکرهایی را دریافت می‌کنند.

مدیران اینستاگرام همواره مدعی هستند که سیاست‌های این شبکه اجتماعی به نحوی است که از انتشار تصاویر و متن‌های نامناسب و غیراخلاقی جلوگیری می‌کند. اینستاگرام در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن خود از کاربران می‌خواهد با دقتی بسیار بیشتر از گذشته متن‌ مناسب برای پست‌های جدید را انتخاب کرده و از انتشار محتوای‌های تکراری و یا بی‌ادبانه جلوگیری کنند.

در صورتی که کپشن پست جدیدی که کاربر قصد انتشار آن را دارد، دارای واژه‌های نامناسب یا غیراخلاقی و یا متن آن به صورت کپی شده از اثر کاربری دیگر باشد، اینستاگرام به صورت خودکار پنجره‌ای را نمایش می‌دهد که در آن نوشته شده است: «آیا از انتشار این محتوا اطمینان دارید؟ آیا بدون انجام هیچ‌گونه تغییری می‌خواهید منتشر شود؟»

اینستاگرام با ویژگی جدید خود می‌خواهد کاربرانی را که در هنگام نوشتن کپشن در زیر پست‌های خود دقت نمی‌کنند، به نوعی دچار شرمندگی و احساس پشیمانی کند تا از انتشار آن متن جلوگیری شود و به‌طور کلی فضایی سالم‌تر و امن را در این شبکه اجتماعی به وجود آورد.

کارشناسان فضای مجازی معتقدند ویژگی جدید اینستاگرام علاوه‌بر کمک به کاربران مختلف این شبکه اجتماعی برای حفظ اصالت متن‌های منتشر شده و رعایت حق کپی رایت، به تدریج موجب فرهنگ‌سازی در اینستاگرام شده و می‌توان امیدوار بود که در آینده شاهد کمتر شدن محتوای نامناسب در این شبکه اجتماعی باشیم.

فناوری هوش مصنوعی در تکامل هرچه بیشتر و بهتر ویژگی جدید اینستاگرام نقش کلیدی دارد. این فناوری با به کارگیری الگوریتم‌های پیچیده نظارتی دقیق‌تر بر محتوا را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه اجتماعی ویژگی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!

فقط دومفریز نبود، فراتزی هم در جشن قهرمانی اینتر از خجالت میلانی ها درآمده است. 

طرفداری | داویده فراتزی، همراه با هواداران اینتر در حال سر دادن شعار توهین آمیز خطاب به میلان دیده شد. هافبک اینتر، طی رژه طولانی در خیابان های میلان، در حال بالا و پایین پریدن بود و همراه با هواداران شعار داد: 

تو هوادار میلانی و یک تکه کثافت هستی. 

این هافبک همچنین بنری بالای سر داشت که روی آن نوشته بود: 

میلانی وراج! 

بیشتر بخوانید: 

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس