Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها، واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرد؛ به منظور حفظ و توسعه دانش‌بنیان، هنر‌های اسلامی ـ ایرانی و تربیت استاد‌کاران هنر‌های بومی و سنتی و عطف به مصوبات جلسه شورای معین و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد «دانشگاه هنر‌های اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان»، دانشگاه مزبور با عنوان «دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان» و متناسب با چارچوب‌ها و مقررات دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخشنامه آمده است در جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های تدوین شده واحد مزبور شیوه‌نامه اجرایی آن ابلاغ می‌شود و ضروری است تمام معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها و واحد‌های دانشگاهی نسبت به اجرای مفاد این بخشنامه اقدام و با واحد استاد فرشچیان همکاری کنند. سوالات دانشجویی را در  میز دانشگاه مطرح کنیدشیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان با اهداف حفظ، حراست و گسترش هنر‌های اسلامی ـ ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی، بهره‌گیری از حکمت و معنویت اسلامی و ایرانی در احیای هنر‌های سنتی، آموزش مؤثر و متناسب با دانشجویان و هنرجویان براساس شیوه‌های اصلی استاد شاگردی و پژوهش در آرا، آثار و تجربیات هنرمندان و هنر‌های اسلامی ـ ایرانی و ... ابلاغ شده است.

این شیوه‌نامه شامل مواردی از جمله وظایف و اختیارات، محل فعالیت، ارکان واحد و وظایف و اختیارات رئیس دانشگاه، وظایف و اختیارات رئیس واحد، ترکیب هیأت رئیسه واحد، وظایف و اختیارات هیأت رئیسه، منابع مالی، نحوه گزینش داوطلبان، برنامه‌های آموزشی و سرفصل دروس، ساختار مدیریتی واحد و ... است.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد استاد فرشچیان دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست