Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:46:34 GMT

ساخت دو واحد آموزشی هشت کلاسه در بخش کلاچای 

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۳۲۹

ساخت دو واحد آموزشی هشت کلاسه در بخش کلاچای 

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر رضایی صبح سه‌شنبه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش این بخش با ابزار نگرانی از وضعیت واحدهای آموزشی در کلاچای، افزود: در همین راستا دو واحد آموزشی در آینده نزدیک در روستاهای کمتر برخوردار این بخش ساخته می شود.

رضایی در ادامه با بیان اینکه این واحدهای آموزشی در روستاهای نعمت سرا و دهکده قدس ساخته می شود، گفت: متاسفانه وضعیت کنونی این واحدهای آموزشی مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ساخت این واحدهای آموزشی به منظور جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان به مرکز است، بیان کرد: مردسه روستای دهکده قدس ۵ کلاسه به دلیل وضعیت نامطلوب واحد آموزشی این روستا در اولویت قرار دارد.

رضایی ادامه داد: در روستای نعمت سرا کلاچای نیز سه کلاسه بوده که ساخت آن توسط یکی از افراد خیران ساخته می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای همچنین بر ضرورت تجهیز برخی واحدهای آموزشی و نیز احداث یک واحد آموزشی در منطقه بی بالان که بسیار فرسوده و از عمر مفید آن  گذشته تاکید کرد.

کد خبر 4800106

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر آموزش وپرورش گیلان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین بارش برف مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، از ابتدای فروردین تاکنون ۲ میلیون و ۲۸۶ هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری انجام که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش دارد.

سید محمد رضا سیدحسینی تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی ۳۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟