Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:49:05 GMT

دومین دوره رویداد «رویازی» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۶۲۲

دومین دوره رویداد «رویازی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در رویداد «رویازی۲» که روز دوشنبه ۲۵ آذر با حضور تعداد زیادی از فعالان حوزه انیمیشن از داخل و خارج از کشور برگزار شد، ابتدا سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی دقایقی به سخنرانی پرداختند و نیازهای تولیدی خود را مطرح کردند و سپس شرکت کنندگان نهایی «رویازی» رودروی سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد ایستادند و طرح‌های خود را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا در بخش پیچ معکوس و جلسه جذب، نبی‌زاده از اداره کل اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، قانعی از سازمان بهزیستی و محمودی‌نیا از سازمان آتش نشانی به عنوان سفارش دهندگان داخلی و الکساندر کِمپی از مدیران استودیو انیمیشن ملنیتسا (MELNITSA)، سووِتلانا بوخارائِوا نماینده شرکت تولیدکننده و توزیع‌کننده کینوفِست (KINOFEST) و ایگور شیبانوف مدیر شبکه تلویزیون اینترنتی مالیش تی‌وی (MALISH TV) به عنوان سرمایه‌گذاران و سفارش دهندگان خارجی سخنرانی کردند و نیازها و خواسته‌های مورد نیازشان برای تولید انیمیشن را مطرح کردند.

در بخش دوم هم ۱۰ طرح انیمیشن در قالب‌های مختلف سریال، سینمایی و ترنس مدیا توسط انیمیشن سازهایی از استان‌های تهران، قزوین، کرمان و اصفهان ارائه شد و علاوه بر سخنرانان پیچ معکوس و جلسه جذب، نمایندگانی از سرمایه گذاران و سفارش دهندگان انیمیشن، VOD ها و اصناف مرتبط با این حوزه، به تماشای پیچ این آثار  نشستند.

بعد از اتمام پیچ‌ها نیز در فضایی که از قبل تعبیه شده بود، ۱۰ گروه شرکت کننده در رویازی، در بخش (B to B)  به طور چهره به چهره با سرمایه گذاران و سفارش دهندگان گفتگو کردند و در فرصت یک ساعته، طرح‌های خود را به طور دقیق پرزنت کردند.

«رویازی۲»، پیچ بزرگ تهران، سه شنبه با برگزاری دور دوم جلسات جذب و پیچ معکوس در صبح و پیچ کاراکتر در بعدازظهر در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی به اتمام می‌رسد.

کد خبر 4800139 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رویداد رویازی پیچینگ انیمیشن تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کارگردان تئاتر سریال ایرانی موسیقی پاپ تماشاخانه شهرزاد کنسرت موسیقی سینمای آمریکا سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم