Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار از روز ۲۶ تا ۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین المللی فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار از امروز 26 آذرماه سال1398 در نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاحیه این دو نمایشگاه با حضور «منصورغلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و«سورنا ستاری» معاون علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

 

به گفته «پیمان صالحی» رییس هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت تعداد9 هزار محصول دانش‌بنیان در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» عرضه می‌شود و همچنین «مسعود برومند» گفته است؛ در نمایشگاه امسال 30 سازمان از شهرداری با 300 نیاز، 10 شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی با 50 نیاز و صندوق‌های پژوهش و فناوری با 500 نیاز شرکت می‌کنند تا نیازهای خود را به مالکان ایده و فناوری ارائه کنند.

 

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری رویدادهای نیازمحور در این نمایشگاه، نیز ادامه داد: در این نمایشگاه رویدادهای مختلفی برای ارائه نیازهای فناورانه دستگاه‌ها برگزار می شود. در این رویدادها 3 هزار و 500 فناوری ارائه می‌شود.

 

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار از روز 26 تا 29 آذرماه سال 1398 در نمایشگاه بین المللی فعالیت دارد.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شیراز طرح ملی فهما روزنامه قرآن کریم مجلس هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران