Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرعباس در مجلس ضمن اینکه معتقد است یده‌های عملیاتی می‌تواند به توسعه روزافزون کشور منجر شده و گره‌ای از مشکلات باز کند، از کاندیداهای انتخابات خواست که ایده‌های عملیاتی ارائه دهند. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نزدیک شدن به ایام یازدهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: یکی از نکاتی که از سوی کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس می‌بایست مدنظر قرار گیرد، طرح ایده‌ها و برنامه‌های عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اغلب مشاهده می‌شود که کاندیداهای انتخابات مجلس، برنامه‌ها و ایده‌هایی را به مردم در برهه انتخابات ارائه می‌دهند که اصلا سنخیتی با وظایف نمایندگی‌شان ندارد که در این شرایط فقط برای موکلان‌نشان توقعات و انتظارات بیهوده ایجاد می‌کند.

کولیوند: ایده‌های عملگرایانه راه‌کار عبور کشور از شرایط فعلی استپاسخ 7 کاندیدای مجلس به یک پرسش: چه ایده‌ای برای حل مشکلات دارید؟هوشنگی: «ایده‌های نو» برای برون رفت از وضع موجود به صحنه بیایندکاندیداهای جوان و ایده پرداز برای مجلس یازدهم مفیدترند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: اصولا کاندیداهای انتخابات مجلس می‌بایست با برنامه و ایده‌های جدید وارد عرصه انتخابات شوند، در غیر اینصورت شاهد مجلسی ناکارآمد و باری به هر جهت در دوره یازدهم خواهیم بود.

مرادی، یکی از فواید ارائه برنامه‌ها و ایده‌های عملیاتی از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس، موجب کارآمدی بیشتر مجلس و نیز پاسخ‌گویی شفاف به مردم دانست و افزود: اگر کاندیداهای انتخابات مجلس با ایده و برنامه پا به عرصه تبلیغات بگذارند، قاعدتا در برابر مردم نیز پاسخ‌گو بوده که همین امر به هدفمندی و کارآمدی مجلس کمک می‌کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط موجود کشور، ایده‌های عملیاتی می‌تواند به توسعه روزافزون منجر شده و گره‌ای از مشکلات کشور در همه زمینه‌ها باز کند، امروز دیگر فرصتی برای سر دادن حرف‌های شعاری نداریم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احمد مرادی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد مرادی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به به دور دوم کشید.
انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد که سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو _ میانه و شبستر در  آذربایجان شرقی واقع شده است.

در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲ نفر برای کسب ۶ کرسی باقیمانده از ۱۹ نماینده استان باهم به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده از بین هشت نفر در تبریز انتخاب می‌شود و از حوزه میانه و شبستر نیز یک نفر منتخب و راهی مجلس خواهد شد.

همچنین انتخابات در هشت حوزه انتخابیه در کشور از جمله حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه‌های باقیمانده برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد