Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@08:25:53 GMT

پیروزی لاتسیو و تساوی کریستال پالاس و برایتون

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۴۷۱

لاتسیو با یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه، فاصله خود را با صدر جدول سری آ ایتالیا کاهش داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آخرین بازی هفته شانزدهم این رقابت‌ها، دیشب لاتسیوء رده سومی در زمین کالیاری به سختی و با ۲ گلی که در دقایق پایانی به ثمررساند، از شکست گریخت. در این دیدار، ابتدا کالیاری با گل دقیقه ۸ جیووانی سیمئونه از حریف پیش افتاد که این نتیجه تا آخرین دقایق بازی پابرجا بود، اما لوییس آلبرتو و فلیپه کایسدو Felipe Caicedo با گلزنی در وقت‌های تلف شده، جای برنده و بازنده بازی را عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاتسیو با این برد ۳۶ امتیازی شد و اختلاف خود را با یوونتوس و اینتر در صدر جدول به ۳ امتیاز کاهش داد.
آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس هم با تساوی ۱ - ۱ تیم‌های کریستال پالاس و برایتون همراه بود. نیل مائوپای Neal Maupay برای برایتون و ویلفرد زا‌ها Wilfried Zaha برای پالاس در این بازی گلزنی کردند....
هفته شانزدهم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان امشب آغاز می‌شود که طبق برنامه، وردربرمن با ماینتس، دورتموند با لایپزیگ، یونیون برلین با هافن هایم و آگزبورگ با دوسلدورف مصاف می‌دهند.
مرحله دوم جام حذفی اسپانیا، امروز آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها، لوانته با کادیز، لوگرونس Logroñés با ایبار، آندورا با لگانس و هاسپیتاله L'Hospitalet با گرانادا دیدار می‌کنند.
و ... در آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس امشب، استون ویلا میزبان لیورپول است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لاتسیو پالاس فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا