Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری قزوین در هفته پنجم لیگ یک والیبال باشگاه های کشور، برابر تیم خاتم جوان اردکان به میدان رفت و پیروز شد.

به گزارش برنا از قزوین، در ادامه رقابت های والیبال دسته اول باشگاه های کشور و‌ در بازی هفته پنجم، تیم شهرداری قزوین در بازی خانگی و با حمایت هواداران والیبال دوست قزوینی، برابر تیم خاتم جوان اردکان صف آرایی کرد و در سه ست متوالی با نتایج ۲۵-۲۲،۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۹ حریف اردکانی خود را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی موذن در تیم والیبال شهرداری قزوین در لیگ یک والیبال باشگاه های کشور در پایان بازی های هفته پنجم، چهار برد و‌یک‌باخت دارند. در پایان این بازی با حضور مسئولین شورا و شهرداری قزوین، بازیکنان، کادر فنی تیم های مردان و زنان والیبال، بسکتبال و فوتسال شهرداری قزوین و پیشکسوتان ورزش استان از لباس جدید تیم والیبال شهرداری قزوین رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور پیشکسوتان شهرداری فوتسال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • رشد تولید گندم در استان یزد