Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام وزارت اتحاد کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد، اگر تا پایان سال جاری میلادی هیچ پیشرفتی در مذاکرات آمریکا و کره‌شمالی حاصل نشود، رهبر این کشور احتمالا در سخنرانی خود به مناسبت آغاز سال نوی میلادی تعلیق مذاکرات هسته‌ای را اعلام می‌کند.

به گزارش ایسنا، این مقام وزارت اتحاد کره‌جنوبی به خبرنگاران گفت: اگر هیچ پیشرفتی تا پایان سال جاری میلادی حاصل نشود، نمی‌توانیم احتمال اعلام تعلیق در مذاکرات آمریکا و کره‌شمالی در سخنرانی سال نوی رهبر این کشور را رد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، وی افزود: اگر سیاست آمریکا در قبال کره‌شمالی تغییر کند، پیونگ‌یانگ احتمالا به دنبال فرصت‌هایی تازه برای گفت‌وگو خواهد بود و در عین حال روابط خود را با چین و روسیه تقویت می‌کند.

کره‌شمالی اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد، در اواخر ماه دسامبر نشستی جامع برای تصمیم‌گیری درباره "مسائل حیاتی" برگزار خواهد کرد که گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر رویه‌ای قابل توجه در سیاست این کشور، به ویژه در زمینه مذاکرات هسته‌ای با آمریکا را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات آمریکا و کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم