Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نیکویی گفت: با توجه به بارندگی های سال گذشته نقاط بحرانی شهر کرمان شناسایی شد از این رو تمهیداتی برای این مکان ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، روز گذشته هواشناسی پیش بینی کرد که سه شنبه شاهد هوای بارانی در کرمان خواهیم بود اما معضلی که با بارش باران در شهر کرمان اتفاق می‌افتد تجمع آب های سطحی در کوچه و خیابان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نیکویی، معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با اقدامات شهرداری و آمادگی این سازمان به هنگام بارش باران گفت: با توجه به بارندگی های سال گذشته نقاط بحرانی شهر کرمان شناسایی و تمهیداتی برای این مکان ها در نظر گرفته شد از جمله این که در چهار راه شهید باهنر یا خیابان ناصریه خط انتقال لوله و پمپ آب تعبیه کرده ایم.

وی ادامه داد: مکان‌هایی که تجمع آب در شهر بیشتر است را شناسایی و در این مناطق حوضچه هایی تعبیه و علمک هایی ثابت یا سیار بر روی این حوضچه ها قرار داده شده است همچنین پمپ های ثابت و سیار جدیدی خریداری و در مکان های دارای مشکل تعبیه شده است.

نیکویی اظهار با بیان این که شهر کرمان مسطح است و داری شیب نیست همچنین آسفالت شهر نیز با گذر زمان دچار پستی و بلندیهایی شده است از این رو در چنین مکان هایی آب باران جمع می شود، توضیح داد: هم اکنون نیروهای شهرداری در حال جمع آوری آب ها از سطح شهر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان عنوان داشت: در مناطق پایین شهر نیز تجهیزاتمان را افزایش داده ایم ضمن این که در شرایط بحرانی سایر ارگان ها به کمک شهرداری می آیند اگرچه از ابتدای امروز شرایط بحرانی نبوده است و شهرداری توانسته در این خصوص مدیریت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،  امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مناطقی از خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، بارندگی رخ می‌دهد.
برای شنبه نیز در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس و چهارمحال و بختیاری بارش تداوم دارد.
سه شنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
در سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرقی در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. همچنین تا اواسط هفته آینده روند دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • پرآب شدن سدخاکی در روستای خانمکان با بارش باران + فیلم
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور