Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: اقوام ایران زمین از مهترین شاخصه‌های انسجام اجتماعی برای اقتدار کشور هستند.

دکتر سید علی نادر دهقانی در آیین اختتامیه اولین جشنواره دانشجویی، فرهنگی، هنری اقوام ایران زمین که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی تئاتر دکتر شهریاری دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد:  برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره دانشجویی، فرهنگی و هنری اقوام ایران زمین، برای رسیدن به یک هدف و آن هم توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رسیدن به موفقیت، با بیان اینکه موفقیت رسیدن رضایت بخش به هدف است، ادامه داد: یکی از راهکارها و استراتژی‌های اصلی رسیدن به موفقیت سازماندهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: موفقیت وارداتی نیست بلکه باید ایجاد شود و برای آن برنامه‌ریزی و راهبرد تعریف کرد.

دهقانی با اشاره به اینکه بعد مورد انتظار کشور این است که سازماندهی کنیم تا انسجام اجتماعی ایجاد شود، اظهار کرد: انسجام اجتماعی دستاوردهای زیادی دارد که خیلی می‌توان در کشور موثر باشد.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه اولین دستاورد انسجام اجتماعی، ایجاد شادابی و مهربانی برای همگان است، افزود:  نوع‌دوستی و انجام عمل نیک دومین دستاورد انسجام اجتماعی است و این مهم در سیل لرستان نمود زیادی داشت و همه ملت آمده بودند.

دهقانی بیان کرد: هنگامی‌که جامعه‌ای منسجم باشد همه برای انجام کار می‌آیند و این انسجام سبب اقتدار می‌شود و می‌توان بستری رقابتی در حوزه هنر، موسیقی، ادبیات، انیمیشن و ... ایجاد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: انسجام اجتماعی، تاب‌آوری اجتماعی را بالا می برد و در نهایت سرمایه اجتماعی در جامعه ایجاد و افزایش می‌یابد.

وی یکی از شاخصه‌های مهم انسجام اجتماعی را اقوام ایران زمین دانست و با اشاره به اینکه نقش اقوام بسیار مهم است و هیچ کس نمی تواند این نقش را کتمان کند، تصریح کرد: این اقوام به‌صورت متحد، منسجم و با وحدت ملی برای کشور کارمی‌کنند.

دهقانی یادآور شد: هدفمان از برگزاری همایش اقوام ایران زمین برداشتن قدمی رو به جلو بوده است و امروز شاهدیم که بسیاری از هنرمندان اقوام مختلف سراسر کشور به این جشنواره آمدند.

وی گفت: بارها و بارها مقام معظم رهبری بر حفظ هویت و داشته‌های اقوام تاکید داشتند و همچنین در برنامه‌های توسعه کشور این مهم نیز بارها تاکید شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: تلاش جهاد دانشگاهی این است که قدمی برای وحدت ملی، اقتدار و انسجام اجتماعی، سازماندهی به معنای عام، و سازماندهی نیروی انسانی برای رسیدن به موفقیت بردارد و در یک کلام هدف اصلی رسیدن به توسعه و داشتن زندگی با کیفیت است.

دکتر دهقانی بیان کرد: در مجموع این جشنواره در پنج بخش برگزار و ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شده که ۱۶ اثر به عنوان برتر و ۵۷ اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی از دانشگاه لرستان و همه نهادهای فرهنگی استان برای همکاری در برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود