Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:28:02 GMT

جاده تندرستی فردیس هفته آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۹۰۱۸

جاده تندرستی فردیس هفته آینده افتتاح می‌شود

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اینکه جاده تندرستی و فاز دوم پارک بهشت فردیس آماده بهره برداری است، گفت: آیین افتتاح این پارک هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مسعود نجفی سرپرست شهرداری فردیس در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پیاده راه، پیست دوچرخه سواری و فاز دوم پارک بهشت فردیس آماده بهره برداری است، اظهار کرد: این مجموعه 18 هزار متر مربعی دارای پارکینگ، لاین کندرو، پیاده راه، پیست دوچرخه سواری، لوازم تندرستی و غیره است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای بهره برداری آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیست دوچرخه سواری پارک بهشت حدودا 1.5 کیلومتر و پیاده راه تندرستی آن حدودا 10 هزار متر مربع است، اضافه کرد: یکی از مهمترین رویکرد های مدیریت شهری فردیس پیاده محوری و دوچرخه محوری است و این مهم در تمام پروژه های در دست احداث و برنامه ریزی، لحاظ می شود.

نجفی یکی از مهمترین مشکلات کنونی شهرهای کشور را محیط زیست و حمل و نقل خواند و گفت: یکی از راهکار های رفع این مشکل کاهش ترافیک شهری و توسعه زیرساخت ها و ترویج فرهنگ پیاده محوری است.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در راستای رسیدن به شهری پاک و توسعه یافته در حوزه احداث زیرساخت ها و ترویج فرهنگ پیاده محوری و دوچرخه محوری از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه در فاز دوم پارک بهشت بیش از 3 هزار متر مربع فضای سبز کاشته شده است، عنوان کرد: همچنین بیش از 2 هزار تن آسفالت نیز برای پیست دوچرخه سواری و لاین کندرو این پارک استفاده شده است.

نجفی با بیان اینکه فردیس با کمبود سرانه های فضای سبز مواجه است، تاکید کرد: در این راستا برنامه های مختلفی برای احداث فضای سبز در شهر با اولویت مناطق کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری هفته آینده مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور