Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمی متشکل از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی علت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موضوع فوت دو دانشجوی پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که حواشی بسیاری به دنبال داشته در حال بررسی در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت است و پرونده این دو دانشجو از زوایای مختلف آموزشی و سلامت روان و همچنین پیشینه مراجعه به مشاوره در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوت کرد / شایعاتی برای وخیم نشان دادن ماجرا روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جریان فوت دو دانشجو را توضیح داد
پیگیری‌ها نشان می‌دهد تیمی متشکل از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرونده‌های این دو دانشجو را بررسی می‌کنند و پس از جمع بندی، گزارش نهایی آن در هفته آینده مشخص می‌شود.
همچنین در صورت نیاز، گروهی از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه برای بررسی محیطی موضوع اعزام خواهند شد.
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره اعلام علت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: علت فوت تنها پس از بررسی کارشناسان از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.
ناگفته نماند، روز گذشته خبری منتشر شد که «فاطمه ارسطو» دانشجوی رشته پزشکی ورودی مهرماه ۹۱ دانشگاه علوم پزشکی اهواز و «ماجد سیاحی» دانشجوی رشته داروسازی ورودی سال ۹۵ دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز وزارت بهداشت سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی