Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدادادی گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و شرایط پیش رو ۲۱ تیم امدادی در شهرستان های اهواز، آبادان، آغاجاری، خرمشهر، هفتگل و کارون آماده باش بوده و در حال امداد رسانی هستند.

علی خدادادی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران و آبگرفتگی در اغلب شهرستان‌های استان، نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۲۰ تیم عملیات امداد و نجات در حال امدادرسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تلاش های این جمعیت به منظور امداد رسانی، گفت: ۲۷خانوار ساکن در شهرستان کارون که دچار آبگرفتگی شده‌اند، در اردوگاه اسکان اضطراری اسکان یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در خصوص تیم‌های عملیاتی آماده در نقاط مختلف استان خوزستان افزود: هفت تیم عملیاتی در اهواز، چهار تیم در آبادان، دو تیم در خرمشهر، چهار تیم در آغاجاری، دو تیم در کارون، دو تیم در هفتکل، در حالت آماده باش هستند و به شهروندان امدادرسانی می‌کنند.

او ادامه داد: شعب جمعیت هلال احمر واقع در شهرستان‌های اهواز، آبادان، کارون، هفتگل، شادگان، خرمشهر، رامهرمز و آغاجاری درخواست اعلام منطقه امدادی کرده‌اند.

علی خدادادی با بیان اینکه در آبادان دو سالن ورزشی برای اسکان مهیا شده است، اضافه کرد: تا کنون هیچ اسکانی در این سالن ها نداشته ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به عملیات های شب گذشته اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر در اهواز، نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان بیش از ۱۰۰ خودرو گرفتار شده در آب را نجات دادند همچنین بیش از 15 خانواده، زن باردار، کهنسالان و دانشجویان گرفتار در خیابان ها و پل های عابر پیاده به نقاط امن انتقال داده شدند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سیلاب اهواز بارندگی خوزستان آبادان اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 

ظهر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور؛ ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس، دکتر جابر ثوابی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و شورای اجرایی هلال احمر سلماس در محل فرمانداری این شهرستان آئین تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید جمعیت هلال احمر سلماس برگزارشد؛   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حکم حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی؛ از حجت رستمی مدیر امور اجرایی پیشین جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس تکریم و مهدی رضایی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر این شهرستان معارفه شد.   ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس گفت:برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند و شرایط به‌گونه‌ای برای این افراد فراهم می‌شود که در چارچوب نظامی که احکام حیات بخش و فروزان اسلامی در آن حاکم است، تحت لوای قرآن کریم و درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.   کاظمی در تقدیر از فعالیت‌های هلال احمر و داوطلبان این جمعیت افزود: شاهد حضور هلال احمر در صحنه‌های سخت از جمله زلزله، سیل و ... بودیم و دیدیم که نیرو‌های هلال احمر چگونه به داد مردم رسیدند و اگر پای کار نبودند بی‌شک تلفات بسیاری داشتیم. هلال احمری‌ها ناجی جان مردم هستند و انسانیت را معنی کرده اند و کار‌ها را بدون ادعای پیروزی انجام می‌دهند. هلال احمر نهادی است که در سخت‌ترین شرایط حضور پیدا می‌کند و هر جا که گرفتاری است داوطلبان هلال احمر حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان