Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: بلیط فروشی مسابقات جام باشگاه‌های جهان کار اشتباهی است. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

لیاکوس کریستوس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بجنورد اظهار داشت: فدراسیون کشتی ایران پیشنه خوبی در برگزاری رقابت‌های جهانی و بین‌المللی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این رقابت‌ها به تجربه فدراسیون کشتی ایران اضافه می‌کند افزود: اگر تیم‌های کشتی آمریکا و روسیه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شدند قطعاً سطح مسابقات بالاتر می‌رفت اما عدم حضور آن‌ها به منزله پایین بودن سطح کیفی مسابقات نیست چراکه کشتی گیران ایرانی در جهان حرف اول را می‌زنند.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برگزاری این رقابت‌ها در خراسان شمالی را فرصتی برای توسعه و رشد کشتی استان عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء و رشد کشتی ایران و استان خراسان شمالی است. امیدواریم این رقابت‌ها استارتی برای احداث خانه کشتی بزرگ و در خور شأن تماشاگران و ورزش دوستان کشتی خراسان شمالی باشد.

چرا همه ملی‌پوشان کشتی ایران در دو تیم باشگاهی جذب شدند؟برنامه کامل رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد اعلام شددو کشتی‌گیر گرجستانی به تیم اترک خراسان شمالی پیوستند

علی اکبر طهماسبی نیز با ابراز گلایه از بلیط‌فروشی این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: تماشاگران سرمایه اولیه ورزش به ویژه کشتی هستند که باید هوای آنها را داشت لذا بنده با بلیط‌فروشی جهت تماشای دیدار این رقابت‌ها صددرصد مخالف هستم.

سرپرست رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ادامه تصریح کرد: مسئولان استانی باید با جانمایی اتوبوس‌هایی در اقصی نقاط استان، به طور رایگان تماشاگران را به محل برگزاری مسابقات منتقل کنند، لذا اگر به فکر توسعه و ارتقاء کشتی هستیم نباید پای مردم را از کشتی قطع کنیم. بنابراین همین اندازه که آن‌ها وقت گران‌بهای خود را برای تماشای کشتی می‌گذارند دست بوس آنها هستیم و برای ما کافی است.

انتهای پیام/312/ز

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در سالن کشتی شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد. در این رقابت‌ها ۴۲۰ آزادکار نونهال با هم به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد