Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:12:03 GMT

برخورد جدی پلیس با خودرو‌های دودزا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۲۲۸

برخورد جدی پلیس با خودرو‌های دودزا

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: یکی از مولفه‌های حقوق بشری برخورداری افراد از سلامت و پاکی هوا می‌باشد، که این موضوع در زمان‌های برودت هوا به دلیل اینکه آلاینده‌ها به سطح زمین نزدیک‌تر هستند و در صد آلایندگی آن‌ها بیشتر می‌شود و سلامت افراد در معرض خطر قرار می‌دهند، بیشتر از مواقع دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تردد خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند و یا خودرو‌های آن‌ها دود زا هستند در سطح شهر و معابر ممنوع می‌باشد.

بنا بر این گزارش، خودرو‌هایی که تولید آلایندگی می‌کنند علاوه بر اعمال اینکه از تردد آن‌ها در شهر جلوگیری خواهد شد، پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند گرفت و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از رانندگان خواست چنانچه وسایل نقلیه آن‌ها معاینه فنی ندارد و یا به دلیل نقص فنی دودزا می‌باشد، در اولین فرصت ممکن برای گرفتن معاینه فنی اقدام نقص فنی خورو را برطرف کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاینه فنی دودزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • حادثه رانندگی در شهر هوره