Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:15:47 GMT

گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۴۶۰

گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ

کنگره سالانه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد و رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گزارش خود را به اعضای کنفدراسیون ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نوزدهمین کنگره سالانه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در آن حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

سهرابیان در این اجلاس گزارشی از شرایط کنونی قایقرانی کشورمان ارائه داد و صحبت‌هایی نیز درباره برنامه های پیش روی فدراسیون در مسیر توسعه بیشتر داشت.

 

توسعه پاراکانو، اسلالوم و ارتقای تجهیزات قایقرانی در کشور از جمله محورهای گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در اجلاس ACC بود.

 

همچنین طرح پیشنهادی فدراسیون کشورمان برای ایجاد کمیته تحقیق و پژوهش کنفدراسیون آسیا به مرکزیت ایران نیز با موافقت اعضای کنگره همراه بود و قرار شد تا فدراسیون قایقرانی ایران طرح خود برای این کمیته را برای تصویب نهایی به کنفدراسیون کانوئینگ آسیا اعلام کند.

 

خبر خوب دیگر برای قایقرانی ایران موافقت اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ایجاد طرح آموزش قایقرانی در ایران با هدف توسعه این رشته در خاورمیانه بود. استان کهگیلویه و بویر احمد نیز میزبان مرحله نخست این طرح آموزشی برای مربیان و نوجوانان خواهد بود.

 

ایران در این کنگره طرح برگزاری اولین دوره مسابقات کانو اسپرینت و کانو اسلالوم در دریا برای رده سنی نوجوانان را نیز ارائه داد و این طرح نیز با موافقت اولیه همراه بود و برای تصویب در جلسه بعدی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دوباره مطرح می شود.

 

طبق برنامه این کنگره انتخابات نواب رئیس نیز برگزار شد که بعد از رای گیری آقای کیم یونگبین از کره جنوبی نایب رئیس اول شد، خانم جون گو از فیلیپین به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد و خانم اسوتلانا کولوکوا از قزاقستان نیز نائب رئیس سوم کنفدراسیون کانوئینگ آسیا شد.

 

لوک وای هونگ از هنگ کنگ نیز به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا ابقا شد.

 

همچنین اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا میزبان بیستمین دوره مسابقات کانوئینگ، دوازدهمین دوره مسابقات اسلالوم و بیست و یکمین کنگره آسیایی در سال 2023 را نیز انتخاب کردند که بر اساس رای آنها مسابقات کانوئینگ و اسلالوم آسیا به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد و کنگره آسیایی سال 2023 نیز در سئول کره جنوبی برگزار می شود.

 

میزبانی رقابت های اسلالوم قهرمانی جوانان آسیا نیز به تایلند سپرده شد.

 

پیش از این تهران به عنوان میزبان هجدهمین دوره رقابت های کانوئینگ و بیستمین دوره کنگره آسیا در سال 2021 انتخاب شده بود.

 

 

 

قایقرانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟