Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:55:53 GMT

بازداشت بدون محاکمه چهار اسیر زن فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۸۲۸

بازداشت بدون محاکمه چهار اسیر زن فلسطینی

یک مرکز فلسطینی ویژه امور اسرا اعلام کرد، رژیم صهیونیستی چهار اسیر زن را بدون محاکمه تحت بازداشت قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) «شذی حسن» (۲۰ ساله) از استان رام‌الله در کرانه باختری را به سه ماه بازداشت موقت یا همان بازداشت بدون محاکمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، در پی این موضوع باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، با محکوم شدن خانم شذی حسن به بازداشت موقت تعداد اسرای محکوم شده به این نوع بازداشت به چهار نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش اسرای زن فلسطینی که در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برند عبارتند از: «آلا البشیر» (۲۳ ساله) از «قلقیلیه» بازداشت شده در اکتبر ۲۰۱۹، «شروق البدن» (۲۵ ساله) از بیت‌لحم و بازداشت شده در اکتبر ۲۰۱۹، «بشری الطویل» (۲۶ ساله) از رام‌الله و بازداشت شده در مارس ۲۰۱۹ و شذی حسن از رام‌الله و بازداشت شده در مارس ۲۰۱۹.

در حال حاضر ۴۲ اسیر زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند که ۳۸ نفر آنها در بازداشت‌گاه «الدامون» و چهار اسیر در بازداشت‌گاه «هشارون» زندانی هستند؛ در میان آنها یک اسیر ۱۷ ساله به نام «افنان ابوسنیه» از الخلیل نیز وجود دارد.

بنا به این گزارش، رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا ماه نوامبر ۱۱۰ زن فلسطینی را بازداشت کرده است.

تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بیش از شش هزار نفر تخمین زده میشود که در بین آنها ۲۵۰ کودک وجود دارد.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، ۲۲۱ اسیر در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۱۷۴ نفر آنها به خاطر شکنجه شدید بوده است. همچنین ۵۰۰ اسیر تحت بازداشت موقت یا اداری قرار دارند و سیاست اهمال پزشکی و عدم معالجه اسرا همچنان توسط رژیم صهیونیستی اجرا می‌شود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بازداشت زن محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند.درنهایت تیم حقوقی آفریقای جنوبی با استدلال قوی جنایت نسل‌کشی توسط اسرائیل را ثابت کرد و توانست این رژیم را در دادگاه لاهه محکوم کند.حالا پس از گذشت حدود سه ماه از صدور این حکم علیه اسرائیل، زمزمه‌هایی از صدور حکمی جدید برای بازداشت سران این رژیم ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است