Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@18:59:03 GMT

پوستر نمایش «شیر خشک» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۹۴۳

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش «شیر خشک» با طراحی آیدین قشلاقی رونمایی شد.

این اثر، با طراحی و کارگردانیِ نوید معمار و تهیه‌کنندگیِ بهروز محمودی در دی‌ماه ۱۳۹۸ در تماشاخانۀ ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

در این اجرا، دیدن بهانه‌ای برای درک ارتباط حرکت بازیگر با اتفاق‌های همزمان در ساختار اجراست؛ مقدمۀ دیدن، عمل خیرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید خیره باشید و از کنار هم قرارگیری عناصر اجرا، اتمسفر دلخواه خود را در ذهن‌تان بسازید. آنچه در این اجرا اهمیت دارد، اتفاقی است که شما در ذهن‌تان ایجاد خواهید کرد و تأثیر این اتفاق روی بدن‌هایتان، شروع «شیرخشک» است. این‌بار جزییات حرکت دکور و آکسسوارها خواهد بود که ما را با فضای اثر، آشنا و همراه خواهد کرد. تمام اتفاقات، از پیش طراحی‌ شده است و تنها، انرژی بازیگران است که فضای هر صحنه را تازه و حرکت‌ها را روح خواهند بخشید. «شیرخشک» پژوهشی است بر اساس ارتباط دکور ، بازیگر و چگونگی ساخت فضا. برخورد خطوط تولیدشده از حرکت آهستۀ بازیگر، نور، حرکت دکور، آکسسوار و انرژی بازیگر در هر صحنه، این اثر را به چالشی متفاوت می‌کشاند.

علی باقری، پریسا صبوری‌نژاد، مهتاب ثروتی، بهار رضی‌زاده، آرمان خوزستانی، ماهنی مهرپور، نیوشا شهیدیان، نرگس هزار، سوزان عمران، فائزه ندایی، مهسا پوره، شیده غفاریان، نگین ‌فیروزمنش، دیبا فلاح، مائده جلالی، لیلا امانت، مهری کاظمی و برسام نوری در این اجرا به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عواملِ این نمایش، عبارت‌اند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگار قرهی؛ دستیاران کارگردان: امیرحسین باقریان، اردوان محمودی، آتوسا رادمنش و رهاورد عسکری؛ مشاور متن: علی داوودی؛ طراح پوستر و گرافیست: آیدین قشلاقی؛ طراح صحنه: نوید معمار و علی پوراحمدیان؛ مدیر صحنه: یسنا کرمی؛ دستیاران صحنه: رضا کلماتی، ارشیا نظری و علیرضا قربانی فارمد؛ دستیاران لباس: ثمین شبیری و نگین آقارفیعی؛ ماشینری صحنه: ارشام جوهرپور و خشایار فتحی‌نژاد؛ ساخت دکور: سامان قوچانی و جهانگیر مافی؛ طراح صدا: کیان حسین؛ طراح نور: امین باقری؛ طراح لباس: غزاله غیور نجف‌آباد؛ طراح انیمیشن: آرمان مقدم؛ ساخت تیزر: استودیو مون‌لایت؛ عکاسان: آرش پژوه، سارا ثقفی، مرجان بیات و مریم هاشمی؛ ساخت ماسک: فریناز آرماندوست؛ ساخت اکسسوار: الناز عزتی؛ اپراتور: نرگس جعفری و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش بلیت اینترنتیِ «شیر خشک» در سایت تیوال صورت می‌پذیرد.

این نمایش از هشتم دی‌ماه تا چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ هر روز، جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به مدت هشتاد دقیقه در سالن استاد ناظرزادۀ کرمانی به نشانیِ خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانۀ هنرمندان، تماشاخانۀ ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید