Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش دریافتی از دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری روز یکشنبه افزود: در جهت تامین امنیت غذایی مردم و رفع دغدغه های حاکم بر جامعه از حیث توزیع کیک های آلوده به قرص های مشکوک، تیم های ویژه ای متشکل از دستگاه های اجرایی، بهداشتی و اصناف مختلف بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی را در سطح شهر کرمان آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و از باب تامین امنیت غذایی مردم و پیشگیری از وقوع جرم این دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا نموده است 

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان  اظهار داشت: در این راستا اکیپی با محوریت  بازپرس ویژه دادسرای کرمان و متشکل از نیروی انتظامی، معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی و ریاست اتاق اصناف و سایر روسای اصناف مربوطه به صورت سرزده از مراکز مجاز ومعتبر عرضه مواد غذایی از جمله عمده فروشی ها و مراکز پخش بازدید کرده اند.

وی هدف از این بازدید ها را در جهت اطمینان بخشی به جامعه مطرح کرد و گفت:در مرحله اول بایستی  مشخص گردد آیا قرص های آلوده درحین بسته بندی در بسته های کیک قرار گرفته است یا خیر؟ که در این رابطه دستورات قضائی لازم به مبادی ذی ربط صادر شده است.

سالاری با اشاره به اینکه  اولویت اول  بازدید ها بررسی برندهای معتبر و صاحب نام خواهد بود، تاکید کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم و از باب اقدامات پیشگیرانه دستورات قضائی لازم را به مسئولان و دستگاه های بهداشتی، اجرائی، انتظامی و امنیتی صادر نموده است تا پس از رصد اطلاعاتی موارد را به دادستانی گزارش نمایند.

برچسب‌ها بهداشت دادگستری کرمان مواد غذایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت دادگستری کرمان مواد غذایی بهداشت دادگستری کرمان مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن منطقه شرق استان، استاندار کرمان از چند محور در شهرستان بم و نرماشیر بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار شامگاه ششم اردیبهشت ماه در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد و از محور بم-روداب بازدید کرد.

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد.

این محور همچنان مسدود است اما هیچگونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت و از منطقه مسکونی خارج شده است.

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود که این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده است.

فداکار در حاشیه بازدید از این روستا گفت: در پی بارندگی در شرق استان به ویژه در منطقه بروات، سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر هدایت شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان این مطلب که دو روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فروکش کردن و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده، افزود: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها، شاهد چالش خاصی در استان نبودیم، گفت: به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

استاندار کرمان تصریح کرد: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که وضعیت به خوبی کنترل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات