Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش باران در شامگاه دوشنبه در اهواز اغلب مناطق شهرستان اهواز دچار آبگرفتگی شد که عملیات امداد و نجات و کمک رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: تخلیه آب در مناطق مختلف اهواز از جمله آخر آسفالت، خیابان ادهم، چهار راه زند، خشایار، کمپلو، شهرک دانشگاه، کیانپارس و امانیه و شهر کوت عبدالله در شهرستان کارون در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ایرنا شب گذشته بر اثر بارش باران یک خانه در منطقه حصیر آباد اهواز فرو ریخت که پنج نفر از اهالی خانه در زیر آوار گرفتار شدند که با امدادرسانی آتش نشانی از زیر آوار نجات یافتند.

جمعیت هلال احمر اهواز همچنین ساکنان ۳۰ خانه مجاور خانه تخریب شده  را که آسیب پذیر بودند تخلیه و برای حفظ ایمنی به یک مدرسه در همان منطقه انتقال داد.

در پی بارش باران در شامگاه دوشنبه در خوزستان مدارس نوبت صبح ۱۳ شهرستان استان و مدارس نوبت عصر و ادارات شهرستان های اهواز، کارون و آبادان تعطیل شدند.

۱۱۲  میلی متر باران در آبادان و بیش از ۷۰ میلی متر بارندگی دوشنبه شب در اهواز ثبت شد.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آبگرفتگی معابر بارش باران اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آبگرفتگی معابر بارش باران اهواز آتش نشانی آبگرفتگی معابر بارش باران اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در روستای کری از توابع بخش دلوار عنوان داشت: عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تنگستان در روستای کری از توابع بخش دلوار در سالروز شهادت شهید محمد حسن ابراهیمی که این شهید از مفاخر فرهنگی کشور، استان و شهرستان هستند، آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به جغرافیای متفاوت شهرستان که هم بخش کوهستان، جاده، دریا ساحل دارد لازم بود پایگاه‌های امداد و نجات به صورت متنوع بر اساس تقسیم بندی منطقه‌ای در تنگستان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از خانواده کمالی برای اهدا زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کری یاد آور شد: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یکی در بخش دلوار روستای کری و دیگر بخش مرکزی در منطقه روستای سمل تا شهر آباد احداث شود.

وی افزود: در دولت سیزده تلاش شده ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در تنگستان با محوریت خدمات جمعیت هلال و احمر شهرستان ایجاد شود.

کد خبر 6099717

دیگر خبرها

  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در اهواز
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت