Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: شب گذشته در اهواز علی رغم بارش های بسیار شدید، شبکه برق کمترین حوادث را متحمل شد و برق شهر اهواز در همه نقاط پایدار بود و فقط چند مورد قطعی مقطعی در برخی از منازل و شبکه های خانگی را مواجه بودیم.

حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت برق شهر اهواز پس از بارندگی شدید اظهار کرد: در گذشته به دلیل تداخل شاخ و برگ درختان با شبکه برق، شاهد قطعی های بسیار زیادی می بودیم اما در بارش های شب گذشته اهواز، به دلیل هرس به موقع درختانی که ممکن بود برای شبکه برق مشکل ایجاد کنند، شاهد شرایط بسیار خوب و پایداری در شبکه برق اهواز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار درخت متداخل با شبکه برق در اهواز هرس شده اند، افزود: شب گذشته در اهواز علی رغم بارش های بسیار شدید، شبکه برق کمترین حوادث را متحمل شد و برق شهر اهواز در همه نقاط پایدار بود و فقط چند مورد قطعی مقطعی در برخی از منازل و شبکه های خانگی را مواجه بودیم که این مشکلات نیز به سرعت و با تلاش ماموران اداره برق مرتفع شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: در حال حاضر برق همه مناطق اهواز متصل است و شبکه برق این شهرستان در حالت پایدار به سر می برد و مشکلی در بحث روشنایی و برق شهر اهواز وجود ندارد.

کریمی با اشاره به حادثه قطع برق بیمارستان امام و فوت ۴ نفر از بیماران، عنوان کرد: برقی که از سوی شرکت توزیع برق اهواز به بیمارستان امام منتقل می شود، یک شبکه ۳۳ هزارولت است و شبکه فشار متوسط مربوط به این بیمارستان در شب گذشته هیچ مشکلی نداشت و شرایط آن کاملا عادی بود.

وی ادامه داد: این برق وارد پست اختصاصی بیمارستان امام می شود و در اختیار تکنسین های برق این بیمارستان قرار می گیرد. مشکلات فنی که در شبکه اختصاصی برق بیمارستان امام به وجود آمده، عامل اصلی قطعی برق این بیمارستان بوده و این مساله به شرکت توزیع برق اهواز مرتبط نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: همکاران ما بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به کمک تکنسین های برق بیمارستان رفتند و مشکل را در بیمارستان حل کردند و این موضوع که گفته می شود نوسان ولتاژ برق اهواز، دلیل قطعی برق بیمارستان است، صحیح نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطعی برق بارندگي استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در محدوده‌های زیر؛
۱- بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار
۲- بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار
۳- خیابان ورزش و خیابان پرستار
از ساعت ۰۵:۳۰تا ۰۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان