Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: اگر ادارات و نهادهای دولتی نسبت به پرداخت عوارض مربوطه به موقع اقدام کنند بخش عظیمی از هزینه‌هایی که صرف توسعه شهری می‌شود جبران خواهد شد.

وی افزود: اقدام روزانه ماموران شهرداری درخصوص جمع آوری زباله‌ها به چشم نمی‌آید و در بیشتر مواقع به سادگی از کنار آن گذر می‌کنیم اما همین اقدام به ظاهر ساده نظافت و زیبایی را به وجود آورده و عاملی برای دور شدن بیماری‌های عفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : چنانچه این اقدام که برای برخی تکرار روزانه است برای مدتی صورت نگیرد بار اقتصادی و ناامنی را به همراه دارد و بر نازییایی شهر اضافه می‌کند. 

سیدالحسینی تاکید کرد: اگر در مراسم مختلف که در سطح شهر مواد خوراکی توزیع می‌شود این فرهنگ سازی انجام شود که هر فرد نظافت محیطی را رعایت کند دیگر ماموران شهرداری مجبور به جمع آوری زباله‌های رها شده در سطح خیابان نخواهند بود.

وی تخلیه خاک و نخاله در معابر شهری توسط شهروندان را مشکل اساسی و پرهزینه برای شهرداری دانست و مطرح کرد: این اقدام علاوه بر ناامنی بافت‌های مسکونی، آلودگی‌ محیطی، تصویر منزجر کننده از منظر زیباشناسی شهری، از بین رفتن مرغوبیت و حاصلخیزی خاک نواحی زراعی، خسارات جانبی و مالی به شهروندان در پی حوادث احتمالی و سد معبر، تجمع جوندگان موذی و حشرات از جمله پشه خاکی و شیوع بیماری سالک، مسدود شدن حریم کانال‌ها و جوی‌های آب به مرور زمان که در هنگام بارندگی موجب جاری شدن سیلاب می‌شود هزینه‌های بالایی را شامل پاکسازی شهری می‌کند.

شهردار تایباد تصریح کرد: وصول به موقع عوارض و بهای خدمات گوناگون که بیشتر مربوط به اراضی و املاک هستند و باید توسط مردم، ادارات و مسئولان به شهرداری پرداخت شود تاثیر بسزایی در درآمدزایی داخلی این نهاد خدماتی ایفا می‌کند و نقش بسزایی در رفع مشکلات شهری دارد.

وی اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا و تمیز همه مردم در اقشار مختلف باید با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا بدین وسیله هم هزینه‌های اضافه را کم کرد و هم به فضاسازی محیطی کمک کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درآمد دستگاه های اجرایی شهرداری عوارض شهرداری گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: بامداد دوشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان، ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیکترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه دو مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته بنابراین اقدامات اولیه برای مصدوم انجام شد.

وی با توضیح اینکه نیدل دکامپرشن یک اقدام حیاتی تهاجمی برای برداشتن فشار جریان خون اطراف ریه بیمار در موارد آسیب به قفسه سینه است، تاکید کرد: شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز در صحنه حادثه، منجر به نجات جان مصدوم ۲۴ ساله این حادثه شد.

کد خبر 6097951

دیگر خبرها

  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • توضیحات زاکانی درباره پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع