Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:57:33 GMT

نمایش ۳۰۰ دانش‌آموز فیلمساز در جشنواره عمار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۳۰۷۴

نمایش ۳۰۰ دانش‌آموز فیلمساز در جشنواره عمار

فیلم‌های ۳۰۰ دانش آموز فیلمساز جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، به بخش «فیلم‌ما» دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال می‌شوند. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برای نخستین بار آثار 300 دانش آموز فیلم‌ساز جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه به بخش «فیلم‌ما» دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال و در این رویداد سینمایی نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش «فیلم‌ما» جشنواره مردمی فیلم عمار به منظور شناسایی افراد مستعد، تأثیرگذاری به روز در سطح رسانه و جریان سازی، ایجاد اعتماد به نفس، تزریق موضوعات و سوژه های ابتکاری جدید به جریان فیلمسازی و ارائه روایت مردمی درباره وقایع مختلف، شکل گرفته است.

با توجه به قرابت موضوعات مورد تأکید در بخش «فیلم ما» جشنواره عمار با سیاست‌های جشنواره فیلم مدرسه، شاهد حضور فیلمسازان دانش آموز این جشنواره در دهمین جشنواره مردمی فیلم عماریم.

پایانِ سینماحقیقت| "بانو عصمت": کاری کنید جوانان پای فیلم‌های خارجی ننشینندنگاهی به مستند "نبرد امواج"| نخبگان ایرانی در سینما مظلومند

لازم به ذکر است «جایزه ویژه دانش آموزی» برای دانش آموزان شرکت کننده در این بخش در نظر گرفته شده است.

دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همانند سال‌های گذشته نیمه دوم دی ماه به صورت همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم عمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار جشنواره فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند