Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@22:51:48 GMT

رونمایی از سردیس ناصر حجازی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۳۱۰۱

رونمایی از سردیس ناصر حجازی

به گزارش ایسنا، حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی که در محل تقاطع بلوار ناصرحجازی با بزرگراه ستاری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف و اولویت های شورای شهر پنجم توجه به مفاخر و چهره‌های ملی و بومی است، چراکه این اقدام می‌تواند منجر به ارتقای احساس تعلق خاطر شهروندان و دوست داشتنی تر شدن فضای شهری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: در همین راستا نیز طرح های مختلفی برای نامگذاری خیابان های شهر به نام مشاهیر و مفاخر ارائه شده و امروز نیز سردیس مرحوم ناصر حجازی در محل خیابانی که روز شنبه همزمان با زادروز تولدش به نام او نامگذاری شد نصب شد.

این عضو شورای شهر تهران که پیشنهاد نامگذاری و طراحی سردیس ناصر حجازی از سوی وی مطرح شده درباره اینکه آیا مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به تیم استقلال داشته است گفت: به هیچ عنوان این طور نیست و در همان روزی که پیشنهاد نامگذاری خیابان به نام ناصر حجازی مطرح شد نامگذاری میدان به نام پرسپولیس نیز به تصویب رسید و ما چنین نگاهی را نداریم البته هر یک از اعضا همچون دیگر شهروندان ممکن است به تیمی علاقه مند باشند اما اینطور نیست که توجه ویژه‌ای به تیمی خاص صورت بگیرد.

بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از شورای شهر تهران و مدیران شهری اظهار کرد: ناصر حجازی در قلب حامیان و طرفدارانش زنده است و به گونه‌ای زندگی کرد که با گذشت سالها از مرگش همچون فردی که حی و حاضر است مردم او را دوست دارند.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای شهر، شفیعی از اقدام شهرداری تهران و شورای شهر در نامگذاری این خیابان و طراحی سردیس قدردانی کرد.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم