Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@15:34:03 GMT

آخرین وضیت سلامتی بازیگر زیر آسمان شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۳۵۶۲

صراط:

افسردگی مشکل این روز‌های بازیگر «زیر آسمان شهر» فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: خوشبختانه مادرم نسبت به روز‌های ابتدایی پس از عمل جراحی قلب بهتر شده است، چندی پیش وی به دلیل تشدید افت فشار به بیمارستان منتقل شد که خوشبختانه به تازگی و با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان نوی مشکل اصلی ملکه رنجبر را اینگونه توصیف کرد: در هر صورت کهولت سن را نباید فراموش کرد، مادر سن بالایی دارد و شاید بسیاری از مشکلات وی به همین دلیل رخ می‌دهد، البته مهمتر از مشکلات جسمی این روز‌ها ملکه رنجبر با مشکلات روحی و افسردگی فراوانی روبرو شده است.

فرزند بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» اضافه کرد: مادرم فرد کاملاً اجتماعی بود و می‌توان گفت هر روز با مردم و جامعه در ارتباط بود، بعد از بیماری و خانه نشینی متاسفانه درگیری روحی فراوانی پیدا کرده و افسرده شده است، وی این روز‌ها به شدت احساس تنهایی و افسردگی می‌کند.

وی درباره مشکلات فیزیکی بازیگر پیشکسوت تلویزیون افزود: مشکل اصلی مادرم از تداخلات دارویی است که همواره باید کنترل شود، وی هم اکنون دارو‌های بیماری قلب، معده، اعصاب و پارکینسون را به صورت همزمان مصرف می‌کند و این اتفاق گاهاً برخی مشکلات را برایش تشدید می‌کند.

ایراونی درباره وضعیت عمومی همچون حافظه و تکلم ملکه رنجبر اظهار کرد: خوشبختانه به صورت معمول مادرم مشکل تکلم و حافظه ندارد، اما گا‌ها با حمله‌های پارکینسون و مشکلات اعصاب مدتی علاقه به صحبت با هیچکسی را نداشته و بیشتر سکوت می‌کند.

وی پیرامون عیادت مسئولین فرهنگی و سایر هنرمندان از ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: بالاخره همه مردم مشکل دارند و ما هم این مشکلات را درک کرده و از کسی توقع نداریم، اما در این میان رئیس انجمن پیشکسوتان تلویزیون تاکنون لطف فراوانی به ما داشته و همیشه کمکمان کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازیگر زیر آسمان شهر ملکه رنجبر جراحی قلب صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی

انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

به گزارش بهداشت نیوز، خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • تمسخر ملكه اليزابت و آداب سلطنتی توسط مگان مارکل
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...