Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل چند ماهی است که پلتفرم استریم گیم خود را در دسترس گیمرها قرار داده که به گیمرها این امکان را می‌دهد که تنها با خرید کنترلر این پلتفرم و تهیه اشتراک مربوط به گوگل استادیا و بدون توجه به سخت افزار سیستمی که قصد اجرای بازی روی آن را دارند، بتوانند به عناوین برتر دنیا دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را حتی روی تلفن‌های همراه خود اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بسیاری از گیمرها نسخه Founder’s Edition این پلتفرم را با قیمت ۱۳۰ دلاری خریداری کرده‌اند که به نوعی می‌توان گفت این نسخه همان نسخه بتا پلتفرم استادیا بوده و دارای ایرادات بسیار زیادی تا چندی پیش بود.

در این نسخه هیچ کدام از ویژگی‌های گرافیکی که در نسخه رسمی پلتفرم استادیا وجود دارد، موجود نبود و به نوعی این نسخه تنها بستری برای اجرای عناوین از راه دور به شمار می‌رفت. اما شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از افرادی که این نسخه را خریداری کرده‌اند تشکر کند و برای قدردانی به آن‌ها این امکان را داده است که به دلخواه خود به یکی از دوستانشان اشتراک سه ماهه استادیا را هدیه دهند.

به طور کلی این اشتراک هدیه نوعی امکان استفاده آزمایشی سه ماهه از گوگل استادیا است و گیمرها می‌توانند به وسیله آن عنوانی مثل Destiny 2 که به تازگی به این پلتفرم اضافه شده است را در گوشی خود یا ویسله‌ای که مرورگر کروم را اجرا می‌کند را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: استقبال چشمگیر کاربران از نرم افزار Disney+

به احتمال زیاد این نسخه هدیه دارای محدودیت‌هایی خواهد بود که امکان اجرای تمامی عناوین موجود در پلتفرم استادیا را به گیمرها نخواهد داد اما به احتمال بسیار زیاد گیمرهایی که از نسخه هدیه استادیا استفاده می‌کنند می‌توانند عناونینی مثل Samurai Shodownt، Tomb Raider و Farming Simulator 19 را در پلتفرم استادیا تجربه کنند. با این حال در آینده باید منتظر عرضه عناوین بیشتری در پلتفرم استادیا باشیم چرا که عناوین پرطرفدار کمی در حال حاضر در پلتفرم استادیا در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت