Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرویز مظلومی درباره شرایط استقلال در این روزهای بحرانی و اینکه استراماچونی چک باشگاه استقلال را قبول نکرده است، اظهار داشت: واقعاً متأسف هستم که باشگاه استقلال با 74 سال سابقه به این روز افتاده و باید این شرایط به وجود بیاید. او قطعاً از شرایط ایران مطلع بوده و می‌دانسته این تحریم‌ها وجود دارد اما با این همه باشگاه توانسته 160 هزار یورو به او پرداختی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه به دلیل مشکلات تحریم باشگاه نتوانست که به صورت بانک به بانک پول او را بپردازد اما او هم صبر و تحمل نکرد.

 

وی ادامه داد: ما هر زمان کم می‌آوریم از هواداران مایه می‌‌گذاریم. هواداران او را دوست دارند و او هم باید صبر و تحمل می‌کرد و به خاطر هواداران کارش را انجام می‌داد. یک ساعت قبل با کسی که در ایتالیا کارها را انجام می‌دهد صحبت کردم. سفیر ایران در ایتالیا هم زحمت زیادی کشیده است. چک معتبری به استراماچونی داده شده و سفته نبوده است. این یک چک بین بانکی و معتبر در اروپا است اما او چرا این چک را نمی‌گیرد؟

 

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: او اول 110 هزار یورو طلب کرد اما با تلاش‌های باشگاه 160 هزار یورو به او پرداخت شد و جا دارد از آقای خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم که از جیب خودش این پول‌ها را پرداخت. او با وجود بیماری همسرش به ترکیه رفت اما چرا استراماچونی این چک را قبول نمی‌کند. استقلال براساس تعهداتش و از راه قانونی این چک را آماده کرده است اما استراماچونی این چک را قبول نمی‌کند. او باید احترام بگذارد اما به نظر من تکلیف استراماچونی و استقلال باید تا امشب و نهایتاً فردا مشخص شود چرا که با ادامه این روش نمی‌توان کار را پیش برد. از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم که هرچه سریع‌تر مدیرعامل باشگاه مشخص شود چرا که مدیرعامل مشخص شود کارهای دیگر هم انجام خواهد شد. الان 11 روز است که باشگاه استقلال بلاتکلیف است و این برای این باشگاه زشت خواهد بود. به نظر من استقلال مظلوم است. 

 

مظلومی در خصوص اینکه آیا حاضر است هدایت استقلال را در این شرایط به عهده بگیرد، گفت: بالاخره یکی باید این کار را انجام دهد اما امیدوارم این پیشنهاد به من نشود هرچند که من در بدترین شرایط و بدون چشم‌داشت در استقلال کار کرده‌ام اما امیدوارم چنین پیشنهادی به من نشود.

 

وی در خصوص اینکه اگر فرهاد مجیدی بخواهد سرمربی استقلال شود چه توصیه‌ای برای او دارید، اظهار داشت:‌ هر کمکی که از دستم بربیاید برای مجیدی انجام می‌دهم. اتفاقاً دو ساعت قبل با فرهاد صحبت کردم و او آماده خدمت به استقلال است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی پیشکسوت استقلال پرویز مظلومی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود