Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از بارش ۲۱۳ میلیمتری باران در شهرستان بستک خبر داد و گفت: راه مواصلاتی اصلی شهرستان بیتک به بندرعباس بر اثر شکستگی پل مسدود شده است. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا صفا ایسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس به تشریح آخرین وضعیت مناطق غربی استان هرمزگان پس از بارش های سیل آسا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان پارسیان: سیل فیبر نوری پارسیان را با خود برد است/ارتباط با پارسیان تنها از طریق بی سیم 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: محور مواصلاتی شهرستان پارسیان به بندرعباس بازگشایی شده است.

وی افزود: فیبر نوری شهرستان پارسیان بر اثر سیل از بین رفته و خطوط تلفن از کار افتاده است و تماس با این شهرستان در حال حاضر با بی سیم انجام می شود.

بارندگی شدید مدارس برخی شهرستان‌های هرمزگان را به تعطیلی کشاندبارش بالای 150 میلیمتر باران در غرب هرمزگان/ مسیرهای مواصلاتی شهرستان پارسیان بازگشایی شداستاندار اصفهان: کارگروه اضطرار، آلودگی هوا را در حد تعطیلی مدارس ندانست

صفا ایسینی گفت: برق در برخی محلات این شهرستان قطع شده که عوامل اتفاقات برق در حال برگرداندن برق به مدار هستند، ضمن آنکه آب شرب به میزان کافی در مخازن وجود دارد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای بارش ها در این شهرستان آب گرفتگی در پارسیان وجود دارد و برخی محلات در این خصوص مشکل دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص در پایین دست سد بردول و سر ریز شدن این سد، منازل اطراف تخلیه و اسکان اضطراری ساکنان پیش از وقوع حادثه انجام شده است.

شهرستان بستک: بارش 213 میلیمتر باران و قطع راه مواصلاتی اصلی بستک به بندرعباس 

علیرضا صفا ایسینی در ادامه به تشریح آخرین وضعیت شهرستان بستک پرداخت و گفت: در این شهرستان تا ساعت 18 بیش از 213 میلیمتر بارندگی اتفاق افتاده، به همین جهت و با طغیان رودخانه های فصلی و شکستگی پل محور اصلی بستک به بندرعباس مسدود شده است البته مسیر جایگزین وجود دارد و مردم می توانند از مسیر بندرلنگه تردد کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در این شهرستان نیز آب گرفتگی معابر وجود دارد اما شرایط بحرانی نیست و همه چیز تحت کنترل مسوولان قرار دارد، برق برخی نواحی با قطعی مواجه شده که همکاران در حال رفع نقص هستند، آب نیز در مخازن ذخیره شده و به جز چند محله محدود، آب در سایر مناطق قطع نشده است.

مسیر مواصلاتی خورگو به بندرعباس با کاهش حجم آب امکان تردد برقرار خواهد شد

صفا ایسینی در خصوص محور مواصلاتی خورگو به بندرعباس نیز گفت: در ابن منطقه آبنمای بزرگی وجود دارد حجم آب زیادی از آنجا عبور می کند به همین علت تردد را ناقص و در ساعاتی متوقف کرده که با فروکش کردن آب تردد خودروها به روال عادی بازخواهد گشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در پایان گفت: از مردم استان هرمزگان خصوصا ساکنان غرب استان درخواست می شود از تردد در مسیر رودخانه ها و نزدیک شدن به حریم رودخانه، رفتن به نقاط مرتفع و ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی جدا خودداری کنند و آخرین شرایط جوی را از طریق هشدارهای هواشناسی پیگیری کنند.

انتهای پیام/864/ ع

R7555/P1494/S6,58/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران