Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از زمان خروج استراماچونی از ایران، باشگاه استقلال روزهای پرماجرایی را سپری کرده است. در این میان برخی پیشکسوتان این باشگاه هم به شرایط موجود معترض هستند. 

 

در شرایطی که عموم هواداران استقلال، با به راه انداختن تجمع‌هایی مقابل درب باشگاه و حتی ساختمان وزارت ورزش، پیکان انتقادات خود را سوی مسئولان فعلی این باشگاه و وزارت ورزش گرفته‌اند، امیرحسین صادقی مشکلات این باشگاه را معاون مستعفی این تیم و شخص علی خطیر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از اینکه امیرحسین صادقی با حضور در برنامه فوتبال برتر، علت مشکلات باشگاه استقلال را علی خطیر دانست، اخیرا دلیل فسخ یک طرفه قرارداد توسط سرمربی ایتالیایی را رفتن خطیر از باشگاه عنوان کرد.

 

این ادعا در حالی توسط کاپیتان سابق استقلال مطرح شد که خود استراماچونی در مصاحبه‌ای که با گازتای ایتالیا داشت، عنوان کرده بود که کابوسش در باشگاه استقلال از زمانی شروع شد که علی خطیر از باشگاه استقلال رفت.

 

علی خطیر، به واسطه وکیلش، از امیرحسین صادقی به اتهام نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی شکایت خواهد کرد. 

 

باید صبر کرد و دید سرنوشت این موضوع به کجا ختم خواهد شد.

 

فوتبالی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی علی خطیر امیر حسین صادقی پیشکسوت استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند. این نخستین تغییر در باشگاه استقلال از زمان روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس است.

یک مقام مسوول در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت که تا زمان تعیین مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه خواهد بود.

کد خبر 6094718

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • صورت جلسه برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال + عکس
  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • واکنش علی خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • علی خطیر برکنار شد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!