Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه منتظر اعلام رسمی همکاری کارلتو با تافی ها هستند.

طرفداری- کارلو آنچلوتی را باید سرمربی جدید اورتون و جانشین مارکو سیلوا دانست. او با اورتون به توافق کامل رسیده و فقط باید قرارداد خود با ناپولی را فسخ کند.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ قرارداد آنچلوتی با اورتون 4 ساله خواهد بود. ( تا پایان فصل 2022/23) کارلتو همه اعضای کادر فنی خود در ناپولی را به اورتون می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مربی دروازه بان ها تغییر نمی کند. داویده آنچلوتی، پسر او و دانکن فرگوسن، دو کمک اصلی آنچلوتی در اورتون هستند. اولین بازی اورتون تحت هدایت آنچلوتی 26 دسامبر مقابل برنلی است بنابراین نباید منتظر نشستن این سرمربی روی نیمکت تافی ها در بازی با لسترسیتی و سپس آرسنال بود. آنچلوتی در حال مذاکره با اورلیو دی لورنتیس برای فسخ قرارداد خود با ناپولی است. پس از توافق میان آنها، کارلتو رسماً سرمربی اورتون خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم

نیکو ویلیامز + 4 ستاره از 3 لیگ مختلف در لیست بلوگرانا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

طرفداری | 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

به گزارش اسپورت، با رسمی شدن ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا حداقل برای یک فصل دیگر، سران باشگاه کاتالان با رهبری دکو برنامه‌ریزی برای نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بارسا یکی از باشگاه‌های فعال در پنجره تابستانی باشد، چرا که دکو و ژاوی مصمم‌اند به ترکیب بارسا با تقویت سه پست مهم قدرت بیش‌تری ببخشند: هافبک دفاعی، هافبک مرکزی و وینگر چپ. 

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا جذب یک وینگر چپ ایده‌آل را بسیار ضروری و حیاتی می‌داند؛ پستی که این فصل توسط ژائو فلیکس و فران تورس اصلاً پوشش داده نشد و ژاوی را مجبور کرد رافینیا را از وینگر راست به آن منطقه از زمین منتقل کند. علاوه بر نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو، 4 گزینه اولیه نیز به لیست آبی‌واناری‌ها برای تقویت وینگر چپ اضافه شده‌اند:

کائورو میتوما (برایتون / 26 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) خویچا کواراتسخلیا (ناپولی / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) گابریل مارتینلی (آرسنال / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) لروی سانه (بایرن مونیخ / 28 ساله / پایان قرارداد تابستان 2025) 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد