Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:26:31 GMT

فعالیت کانون‌های دانشجویی آسیب‌شناسی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۵۴۴۱

فعالیت کانون‌های دانشجویی آسیب‌شناسی شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان بر لزوم آسیب‌شناسی فعالیت کانون‌های دانشجویی دانشگاه جهت رفع برخی موازی‌کاری‌های احتمالی و تقویت انسجام این‌گونه فعالیت‌ها تأکید کرد.

خسرو عزیزی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که امروز با تأکید بر انسجام‌بخشی هرچه بهتر فعالیت کانون‌های دانشجویی و مشارکت بیشتر دانشجویان در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در محل حوزه ریاست دانشگاه تشکیل شد، با تاکید بر آسیب‌شناسی فعالیت کانون‌های دانشجویی دانشگاه لرستان جهت رفع برخی موازی‌کاری‌های احتمالی و تقویت انسجام این‌گونه فعالیت‌ها، گفت: از نظر این‌که جلسات شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به‌صورت مرتب تشکیل می‌شوند، شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان ازجمله دانشگاه‌های موفق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این جلسه، بر پرهیز از موازی‌کاری در زمینه فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی، تأکید کرد.

همچنین، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان، عناوین پیشنهادی برنامه‌های آتی خود را مطرح کردند و درباره این برنامه‌ها، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی مراکز آموزش عالی اقماری دانشگاه لرستان (نورآباد، الشتر، پلدختر و کوهدشت) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این نشست، حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون های دانشجویی دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی

بازدید از مرکز آموزش فرهنگ شهروندی ناحیه غرب شهرکرد با حضور مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد انجام شد.

اکبر ایازی در این بازدید گفت: راه‌اندازی مراکز آموزشی شهروندی در نقاط مختلف شهر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی این مرکز در ناحیه غرب شهرکرد لازم بود و از زمان احداث و راه‌اندازی آن آسیب‌های اجتماعی این منطقه با کاهش محسوسی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز به کار مرکز آموزش فرهنگ شهروندی در مهدیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد؛ لذا راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات را با برگزاری فعالیت‌های متنوع برطرف کرده است.

ایازی اظهار کرد: تعداد ۶۰ موضوع مختلف در حوزه‌های ترافیک، پسماند، آسیب رساندن به اموال عمومی و... را که معضل اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود، برای فعالیت‌های مرکز آموزش شهروندی جمع‌بندی کردیم که خوشبختانه تا به امروز نتیجه قابل‌قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه در زمان بهره‌برداری از مرکز آموزش شهروندی شهرداری شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد، اضافه کرد: امسال در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۰ میلیارد ریال بودجه مجزا برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی توسط شهرداری شهرکرد یک ظرفیت بزرگ برای حضور و استفاده سایر ادارات فرهنگی است، افزود: تاکنون به همه ادارات از جمله اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل زندان‌های استان و... اعلام شده است که می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع از ظرفیت این مجموعه استفاده کنند.

ایازی ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان از ادارات فعالی است که به صورت مستمر با برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کند.

حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به منظور راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی گفت: با راه‌اندازی این مجموعه در شهر شهرکرد شاهد اقدامات و فعالیت‌های اثرگذار و نتیجه‌بخش هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد