Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@04:42:23 GMT

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۵۵۸۸

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس انتخاب شد

رئیس جدید هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز آغاز شد و ساعت ۲۰:۳۰ به پایان رسید.در این نشست با توجه به درگذشت زند‌ه‌‌یاد جعفر کاشانی انتخاب رئیس جدید هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بر اساس رأی‌گیری برگزار و مهدی رسول‌پناه طبق آرا به این سمت برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسول‌پناه در این‌باره گفت:

عضویت در هیئت‌مدیره باشگاه محبوبم، پرسپولیس را افتخار بزرگی می‌دانم و امیدوارم در مسئولیتی که به من واگذار شده است بتوانم انتظارات هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس را برآورده کنم. از اعضای هیئت‌مدیره ممنونم و از تلاش‌های وافر انصاری‌فرد تشکر ویژه دارم.

مهدی رسول‌پناه تصریح کرد:

این مسئولیتی خطیر است و امیدوارم انتظارات هواداران و همه پرسپولیسی‌ها برآورده شود. بر این باورم با حمایت، اتحاد و همدلی می‌توان چالش‌ها را پشت سر گذاشته و سربلندی پرسپولیس را شاهد باشیم.

مهدی رسول‌پناه در ادامه عنوان کرد:

می‌دانم که وحدت و همدلی چه تاثیر بزرگی در موفقیت تیمی پرطرفدار دارد و از حمایت‌های خالصانه هواداران نهایت تشکر را داریم و خوشبین هستیم روزهای خوب پرسپولیس با اتحاد و سختکوشی تکرار شود. ما به خوبی می‌دانیم که باشگاه این فصل چالش‌های مالی سنگینی را دارد و چه کارشکنی‌هایی هم در مسیر تکرار موفقیت‌های این تیم بزرگ و محبوب صورت می‌گیرد و در چنین شرایطی باید همه دست به دست هم دهیم و بتوانیم انتظارات هواداران عزیز را برآورده سازیم.

مهدی رسول‌پناه افزود:

انصاری‌فرد سخت در تلاش است و ما هم می‌کوشیم به عنوان یک هوادار و همچنین مسئولیت خطیری که داریم بتوانیم در این مسیر به ایشان کمک کرده و گام‌هایی را برای رفع چالش‌ها برداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس انصاری فرد انصاری فرد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره