Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده دامغان-گلوگاه حدود ۳۰ سال قبل احداث شده است و با پیگیری‌های صورت‌گرفته، اعتبار ترمیم این جاده اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «جاده دامغان به گلوگاه چه زمانی تکمیل می‌شود؟» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند و خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با تأکید بر اینکه جاده دامغان-گلوگاه حدود ۳۰ سال قبل احداث شده است، اظهار کرد: تابه‌حال نسبت به نگهداری این مسیر کوتاهی شده بود و در دو سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان خواستیم تا اعتبارات بیشتری برای ترمیم آن اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین خواستیم تا در بسیاری نقاط، اعتباری به تغییر و ترمیم این جاده اختصاص دهند که این اقدام انجام شد و در دست اجراست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای جاده دامغان- اصفهان را در مجلس سوم پیگیر بودیم که در دوران مجلس چهارم این جاده احداث شد، تصریح کرد: از آنجایی که در آن مقطع، کل خودروهای داخل کشور حدود یک میلیون خودرو بود و الآن بالغ‌بر ۲۰ میلیون خودرو شده است، باید به آن توجه بیشتری داشت.

حسن‌بیگی ادامه داد: این جاده از نظر عرض و کیفیت در شرایط مناسبی نبود و در سفر دولت، رئیس‌جمهوری اعتباری خوب برای این جاده تخصیص داد و الآن سه پیمانکار فعال هستند.

وی تصریح کرد: قطعه نخست این جاده دست یک پیمانکار، قطعه دوم دست یک شرکت خصوصی و قطعه سوم آن به مساحت ۱۱ کیلومتر توسط اداره راه و ترابری به شکل امانی بوده و در حال انجام است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در این خصوص اعتبارات خوبی دیده شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این عقب‌افتادگی ۲۰ سال گذشته را طی امسال و سال آینده جبران کنیم.

حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه جاده دامغان- اصفهان در آینده چهار بانده می‌شود، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا در این خصوص بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم تا به کاهش حجم ترافیک در این محور کمک کند.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جاده سمنان اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است

شهردار قم گفت: بخش مهمی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به قم که در ارتباط با مدیریت شهری بود، در ارگان‌های دولتی مرتبط بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات سفر با استاندار و محوریت معاونت عمرانی استانداری قم است، اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به شهرداری طی نامه‌های متعدد به معاونت عمرانی مطرح شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها در جلساتی که از زمان استاندار سابق برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به قم تشکیل شده، پیگیری شده است و تنها مسئله گرمخانه و بلوار پیامبر اعظم (ص) به نتیجه رسیده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: درباره بلوار پیامبر اعظم (ص) هم قرار بود تفویض اختیار به صورت کامل به استان صورت بگیرد اما برای این کار یک نامه هفت بنده با شروطی که اصل موضوع را دچار مشکل می‌کند، به کمیسیون ماده پنج استان ارسال شده است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: مسائل دیگر مانند اختصاص ۲۵ درصد از کاربری‌های تجاری منطقه پردیسان، اختصاص ۸۰ هکتار اراضی معوض برای تملک ریل راه آهن و اختصاص ۳۰ هکتار اراضی برای آزادسازی کاربری‌های معارض بوستان جوان نیز اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوعات مکاتبات متعدد از سوی شهرداری قم صورت گرفته است، گفت: برای سفر دوم ریاست جمهوری نیز از ماه‌ها قبل جمع بندی پروژه‌های حوزه مدیریت شهری انجام شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی مانند اتصال بلوار امام صادق (ع) به جاده اراک و اتصال محور عمار یاسر به بلوار امیرکبیر از جمله اقداماتی است که باید در وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود، افزود: پیشنهادات ما در سفر ریاست جمهوری باید اقداماتی در حوزه کاری شهرداری باشد.

کد خبر 751132

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی