Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیاد مسکن سرخس گفت: ممکن است با توجه به دستورالعمل‌ها نتوانیم آن‌گونه که باید جوابگوی ارباب رجوع باشیم اما تلاش می‌کنیم با وجود حجم کارهای میدانی و تعداد پایین نیروها جوابگوی ارباب رجوع باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «ساعت کاری بنیاد مسکن سرخس از ساعت چند شروع می‌شود؟» به ثبت رسانده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بنیاد مسکن سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس درباره ساعت کار این بنیاد گفت: ساعت کاری این اداره مانند تمام ادارات از 7:15 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 14:15 است، سعی کردیم با هر شرایطی که وجود دارد کار ارباب رجوع را راه بیندازیم.

سعید زحمتکشان با بیان اینکه اداره بنیاد مسکن سرخس جزو ادارات کوچک در بین ادارات بنیاد مسکن است، گفت: شعبه بنیاد مسکن سرخس درجه 3 است و در این اداره فقط 3 نفر نیروی رسمی بنیاد مسکن هستند در حالی که در شعبه‌های درجه یک تا 30 نفر نیرو رسمی حضور دارد.

وی افزود: در این اداره دو نفر نیروی قرارداد داخلی نیز داریم که این نیروها با توجه به افزایش حجم کارها در فصل‌ها و موضوعات مختلف مانند اکنون که درگیر بازسازی پس از سیل هستیم به ما اضافه می‌شوند.

سرپرست بنیاد مسکن سرخس بیان کرد: ساعت کار نیروهای قرارداد داخلی فرق می‌کند، با توجه به قراردادشان از ساعت 8 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 2:15 موظف هستند که در محل کارشان باشند.

زحمتکشان تاکید کرد: تمام کارهای محوله به بنیاد مسکن در داخل ساختمان اداری نیست و 80 درصد کار آن میدانی بوده، بنابراین فقط 20 درصد کار ما ستادی و اداری است.

وی با اشاره به سیل ابتدای سال در برخی روستاهای سرخس، گفت: اکنون بیشتر حجم کار بیناد مسکن مربوط به بازسازی پس از سیل است، باتوجه به تعداد نیرو در این اداره و امورات محوله به افراد، مسؤول دبیرخانه ما می‌تواند جوابگوی ارباب رجوع باشد.

زحمتکشان اظهار کرد: هم اکنون با حفظ سمت علاوه بر اینکه سرپرست بنیاد مسکن سرخس هستم، همزمان به عنوان مسؤول مالی و پشتیبانی نیز فعالیت دارم.

سرپرست بنیاد مسکن سرخس افزود: پیش از این که مسؤول قبلی حضور داشت، تعداد نیروهای این اداره 4 نفر بودند که با رفتن وی تعداد نیروها به 3 نفر کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: ممکن است با توجه به دستورالعمل‌ها نتوانیم آن‌گونه که باید جوابگوی ارباب رجوع باشیم، اما تلاش می‌کنیم با وجود حجم کارهای میدانی و تعداد پایین نیروها جوابگوی ارباب رجوع باشیم.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: ساعت کار ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم اما آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلاً آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسؤولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

مورایس ادامه داد: همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

وی گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 6097662

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس