Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رحمتی یکشنبه با انتشار نامه‌ای خبر از بدقولی باشگاه استقلال در پرداخت مالیاتش داد و با لحنی معترض از مدیران استقلال خواست تا هرچه زودتر این ماجرا را پیگیری کنند. در نامه منتشر شده دروازه‌بان فعلی شهرخودرو آمده بود که تمام مالیات او از اموالی که باشگاه شهرخودرو به او داده، گرفته می‌شود و او ۵ روز فرصت دارد که به این حکم شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- در این قضیه دو تناقض بزرگ وجود دارد. تناقض اول در نامه‌ای است که به تاریخ ۷ مهر ۹۸ توسط سازمان امور مالیاتی کشور به باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی، مدیرعامل وقت این باشگاه داده شده است که بدهی مالیاتی مهدی رحمتی برعهده باشگاه استقلال بوده و این باشگاه آن پول را پرداخت کرده است.

سوال اصلی این است که اگر صحت این نامه و نامه‌ای که دروازه بان سابق استقلال منتشر کرده است، تایید شود چه کسی دروغ گفته و یا اشتباه کرده است؟ باشگاه استقلال که با انتشار این نامه و همچنین دادن یک نسخه به دروازه‌بان خود، در این فکر بوده که به نوعی رحمتی را راضی کند و نگرانی‌های این بازیکن را از سر خود باز کند و یا سازمان امور مالیاتی در دادن نامه دوم به رحمتی که به تاریخ ۲۰ آذر ۹۸، یعنی ۷۳ روز بعد از نامه اولیه به باشگاه استقلال، اشتباه کرده است؟

تناقض دوم دوشنبه به وجود آمد که باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای خبر از پرداخت بدهی مالیاتی رحمتی داد اما سخنگوی باشگاه شهرخودرو اعلام کرد که این بدهی هنوز سر جای خود است و مشکلات رحمتی حل نشده است. اطلاعیه امروز آبی‌ها به قدری عجیب بود که حتی نامه اولی را زیر سوال می‌برد و به پرداخت نشدن مالیات رحمتی صحه می‌گذارد؛ آن هم در حالی که سازمان امور مالیاتی مدعی شده بود مالیات دروازه بان فعلی شهرخودرو پرداخت شده است.

بهتر است سازمان امور مالیاتی و باشگاه استقلال از صحت و سقم این ماجرا پرده بردارند تا مشخص شود چه کسی اشتباه کرده یا دروغ گفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال رحمتی استقلال باشگاه استقلال دروازه بان مالیات سازمان مالیاتی پرونده رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی