Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلیل قطع پخش زنده مسابقات در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد از شبکه‌های ورزش و شبکه 3 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از دل خوشی‌های جوانان از برنامه‌های صدا و سیما پخش برنامه‌های ورزشی به خصوص پخش زنده مسابقات بین‌المللی فوتبال است که با حرارت و شوق خاصی این مسابقات به خصوص مسابقات فوتبال جهانی و اروپایی در آخرین ساعت‌های روز و بلکه در نیمه‌های شب پی‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در برخی از نقاط استان آن گونه که برخی از مخاطبین با دفتر خبرگزاری فارس در استان تماس برقرار کرده بودند از دیدن این برنامه‌ها محروم بودند.

یکی از سوژه‌های ارسالی در سامانه فارس من از سوی مخاطبین پیگیری «قطع پخش زنده فوتبال شبکه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد» بود که در ادامه آمده است. 

در استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به دو ماه است که حین پخش زنده فوتبال در شبکه ورزش و سه بازی قطع می شود و مستند پخش می‌کند ما هم هر چه به صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد زنگ می‌زنیم هیچکس پیگیری نمی‌کند.ما دلمان خوش به همین فوتبال شبکه ورزش و سه است لطفا پیگیری کنید.

به گزارش فارس در عصر حاضر برای تماشای شبکه های تلویزیونی به یک فرستنده و یک گیرنده دیجیتالی تلویزیون نیاز است. فرستنده‌های تلویزیون دیجیتال که شکل ظاهری آن‌ها شبیه‌ به دکل های تلفن های همراه هستند، برای انتشار سیگنال و دریافت آن توسط شما نیاز است که آن را ابتدا از راه‌هایی دریافت کرده و سپس در سطح شهر برای شما منتشر کند. 

حال ما دو نوع راه برای رسیدن سیگنال شبکه‌های تلویزیونی به فرستنده‌های کشور داریم. یکی فیبرنوری و دیگری ماهواره‌ای.

در شیوه سیگنال رسانی از طریق فیبر نوری یا (سیگنال رسانی زمینی) سیگنال‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، از تهران ازطریق کابل‌هایی به نام فیبرنوری به مراکز استان‌های صداوسیما و سپس به ایستگاه‌های فرستنده‌های‌ دیجیتال ارسال می‌شود و سپس فرستنده آن را برای شما ارسال می‌کند در این حالت‌، تمامی داده‌ها(شبکه‌ها) بصورت داخلی جریان پیدا می‌کند اما همچنان برخی روستاها و شهرستان‌ها از شیوه دوم یعنی سیگنال رسانی ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

در این حالت با تدابیر خاص و امکانات در ایستگاه تلویزیونی‌، سیگنال شبکه‌ها را از طریق منابع ماهواره‌ای دریافت و سپس آن ارسال ‌می‌کند که باید اجازه حق پخش مسابقات فوتبال در روی ماهواره داده شود به همین علت در ماهواره و هنگام پخش زنده فوتبال در شبکه‌های ورزش و سه، این دو شبکه به پخش برنامه های مختلف و غیر مرتبط می‌پردازند به همین دلیل، فرستنده‌هایی که سیگنال را از ماهواره دریافت کرده بودند نیز مسابقات فوتبال را نمی‌توانند پخش کنند و در گیرنده‌های دیجیتال هم آن برنامه غیرمرتبط پخش می‌شود.

به گزارش فارس با تمهیداتی که اندیشیده شده بود در پی‌گیری که از سوی مسوولان مرتبط در استان داشتیم این مشکل مربوط به فیبر نوری بود اکنون این مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/82009 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال صدا و سیما ورزش کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد