Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:56:50 GMT

با مدیران متخلف در انتخابات، برخورد جدی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۶۹۱۷

با مدیران متخلف در انتخابات، برخورد جدی می شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ارکان انتخابات باید با اقتدار اجرا شود، گفت: از هر کس کوچک ترین تخلفی صورت بگیرد درجا و به شدت برخورد می کنم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح الله حقیقی عصر دیروز در نشست استاندار با شهرداران و روسای شورای شهر، اظهار کرد: پیگیری مشکلات شهرداران از سوی شورای معاونان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بنده پیگیری این مشکلات را برعهده می گیرم، گفت: همه مردم زنجان مخاطب من هستند و من خوشحال می شوم که برای مردم کار کنم.

 

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه ایجاد آرامش و امید در جامعه وظیفه اصلی مسئولان است، گفت: فرمانداران و شورای شهر باید تعامل خوبی با هم داشته باشند.

 

حقیقی با انتقاد از اینکه هیچ استانی به این میزان مسائل به شورای حل اختلاف ارجاع نمی شد، گفت: همه دستگاه هاباید بدهی خود را به شهرداری ها پرداخت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اجازه ساخت غیرقانونی ساختمان در شهرداری ها صادر نمی شود، گفت: باید از این نوع تخلف ها جلوگیری شود.

 

استاندار زنجان به رای شورای تامین برای صدور مجوز با قولنامه اشاره کرد و گفت: در این طرح مشکل به صورت موقت حل شده ولی اگر این ادامه داشته باشد باعث افزایش حاشیه نشینی می شود.

 

وی به تعهد اجرای طرح ملی اقدام مسکن در قیدار اشاره کرد و گفت: باید برای این طرح زمین تهیه شود.

 

استاندار زنجان به روند اجرای انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی به پایان رسیده و مراتب این صلاحیت به هیئت نظارت و ذی نفعان ابلاغ می شود.

 

حقیقی وظیفه شهرداران در انتخابات را اجرای ماده 11 قانون انتخابات خواند و گفت: انتخابات حق الناس است و همه در این انتخابات بی طرف هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه ارکان انتخابات باید با اقتدار اجرا شود بیان کرد: از هر کس کوچک ترین تخلفی صورت بگیرد درجا و به شدت برخورد می کنم.

 

در ادامه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری بودجه مصوب شهرهای استان، ۲۱ شهر استان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد بودجه شهرداری‌ها در سال ۱۳۹۸ افزایش پیدا کرده است.

 

علی محمودی با اشاره به اینکه ۵۶۹ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده و مصوب شهرداری‌های استان در سال‌جاری بوده است، گفت: از مجموع درآمدها، ۲۹۲ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری شهرداری‌ها و ۲۷۶ میلیارد تومان هزینه‌های عمرانی شهردار‌ی‌ها پیش‌بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه درآمد ۶ ماهه نخست توسط شهرداری‌ها به میزان ۲۰۳ میلیارد تومان محقق می‌شود، گفت‌:  حدود ۳۵.۷ درصد درآمدهای شهرداری‌ها محقق شده است که از این میزان ۸۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از طریق منابع ارزش افزوده و اعتبارات از طریق دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

 

در ادامه این جلسه شهرداران به بیان مشکلات فعالیت در شهرداری پرداختند که یکی از موضوعات مشترک شکایت از شهرداران، اجرای قانون بود که قول رسیدگی به آن از سوی استاندار زنجان داده شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های مساجد شیراز قرآن کریم خبرگزاری شبستان روزنامه فهما بودجه شهرداری ها شهرداری ها استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

او با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقاء وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است، افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا درحال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز نموده و به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود